از پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در یزد تا توقیف خودروی سواری حامل تریاک در مهریز

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: با هدف ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز واحد‌های صنفی در سطح شهر یزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

او افزود: ماموران پلیس از ۱۵۲ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه ۱۱ واحد  به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر مجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف موتور سیکلت غیرمجاز در اشکذر

سرهنگ مهدی گل محمدی سرپرست انتظامی شهرستان اشکذرگفت: ماموران پلیس این شهرستان یک دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز را که آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف کردند.

او افزود: ماموران پلیس این شهرستان یک دستگاه موتور سیکلت غیرمجاز سی آر ام که آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و راکب آن را نیز دستگیر و به مقام قضائی معرفی کردند.

سرهنگ گل محمدی ادامه داد: راکب این موتور سیکلت در ساعات پایانی شب با تردد در سطح شهر و با ایجاد صدا‌های ناهنجار این موتورسیکلت، باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود که در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان اشکذر در پایان تصریح کرد: موتور سیکلت توقیفی به گمرک استان یزد تحویل داده شد.

خودروی سواری با ۴۵ کیلو تریاک در دام پلیس افتاد

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه روزی یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد افیونی را در این شهرستان شناسایی کردند.

او با اشاره به هماهنگی قضائی و تشکیل تیمی از ماموران مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، افزود: ماموران، خودرو اِل ۹۰ حامل این محموله را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف کردند.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از خودرو ۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار