۱۶۰ برنامه هفته دفاع مقدس در نایین برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: ۱۶۰ برنامه در ۱۵ عنوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نایین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محسن مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همراه با اجرای سنگر‌های نمادین، فضاسازی و نصب بنر در شهر و آذین بندی سر در حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مسجد‌ها و مراسم تجلیل از شهدا به صورت پایگاه محور در محله‌ها با عنوان یک ضیافت عاشقی از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: شعار محوری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با تاسی از سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی " ما قوی هستیم " تعیین شده است و برنامه‌های متعددی در سطح هر محله، پایگاه و هرمسجد برای آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس اجرا می‌شود.

او افزود: در اولین روز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و یک برنامه مردمی با رعایت تمامی شیوه نامه بهداشتی برگزار می‌شود و در دومین روز گرامیداشت روز سرباز را خواهیم داشت که از خانواده سربازان دعوت بعمل می‌آید.

سرهنگ مهدیزاده گفت:با توجه به اینکه ما در سال آتی انتخابات ریاست جمهوری را داریم، نشست‌های روشنگری با رویکرد حضور مردم در انتخابات برگزار می‌شود و نیز یادواره شهدا در مسجد الرسول و برنامه ویژه برای آشنایی مردم با سبک زندگی شهدا در نظر گرفته شده است.

او افزود: برپایی هیات سیار یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نایین است و نیز در روز سوم مهر غبار روبی گلزار شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و اجرای میز خدمت به مردم در محله قائمیه با کمک مسوولان را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت:در هفته دفاع مقدس اجرای طرح ثامن به منظور بصیرت افزایی و احصا ظرفیت‌های انقلابی در بستر فضای مجازی را داریم و نیز گرامیداشت مقام و جایگاه پیشکسوتان جهاد وشهادت باذکر مناقب شهدا، اجرای سرود خیابانی و شماری دیگر از برنامه‌ها برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.

نایین در دوران دفاع مقدس ۳۰۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار