برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در شهرستان های کرمانشاه

نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب و جوانرود گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزت الله شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت : در نمایشگاه عکس شهدا ۱۰۰ قطعه عکس شهدای والامقام سرپل ذهاب که در جبهه‌های حق علیه باطل به مقام شهادت نایل آمده اند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در معرض دید عموم گذاشته شده است.

او گفت : هشت سال دفاع مقدس سند افتخار و برگ زرینی است که همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد و فریاد ظلم ستیزی جوانان برومند این مرز و بوم را به گوش جهانیان می‌رساند.

او افزود: شهدا با درک صحیح زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره) در راستای تحقق آرمان‌های اسلام از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.

برگزاری نمایشگاه عکس در جوانرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی شماره یک شهرستان جوانرود گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قالب ۱۵۰ قطعه عکس و پوستر به نمایش گذشته شده است.

مسعود قادری افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود، تیپ انصارالرسول (ص)، سپاه ناحیه و کانون بسیج هنرمندان برپا شده شده است.

او هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

قادری افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار