هفته دفاع مقدس بیانگر روحیه شجاعت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود

امام جمعه  شهرستان اندیکا گفت: روحیه شجاعت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که با تأسی به مکتب عاشورا در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه  اندیکا  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: روحیه شجاعت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که با تأسی به مکتب عاشورا در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و از کیان و ارزش‌های خود دفاع کنند.

او بیان داشت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به یادگار مانده وخواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة االله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار