فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: دانش آموزان باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند و انتظارمی رود که آموزش و پروش در این زمینه بیشتر تلاش کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه دانش آموزان باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند گفت: انتظارمی رود که آموزش و پروش از طریق معلمان و مربیان فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش آموزان انتقال بدهند.

او افزود: آموزش و پروش با یک برنامه ریزی، فرصتی برای آشنای دانش آموزان از یادمان‌ها و پادگان‌های دوران دفاع مقدس در اطراف اندیمشک بازدیدبه عمل آورده و با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا بشوند.

سرهنگ پاسدار کریم پور تصریح کرد: دانش آموزان باید بدانند که ما در شهرستان اندیمشک سردار شهیدی غلامعباس سروندی داشتیم که تنها یک روز بعداز ازدواجش در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر می شود و در یکم مهرماه ۱۳۵۹ منطقه شلمچه شهید ‌می‌شود، خیلی از دانش آموزان با این استوره‌های دفاع مقدس آشنای ندارد و این وظیفه آموزش و پرورش است که دانش آموزان را با این اسطوره ها آشنا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.