فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

ضرورت اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا/ لازم است که هزینه‌های جرم در کشور افزایش یابد

اشتری با تاکید بر اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا، گفت: نیروی انتظامی با امکانات موجود به استان فارس در ارائه خدمات، هیچگونه مضایقه‌ای نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه استان فارس جزو استان‌های خاص و ویژه است، اظهار کرد: انصافا نیروی انتظامی با امکانات و ظرفیت‌های موجود به این استان، عنایت ویژه‌ای داشته و در ارائه خدمات هیچ گونه مضایقه‌ای نکرده است.

او ضمن قدردانی از حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان فارس، استاندار و فرماندهی انتظامی این استان، گفت: توجه و دقت شما به تلاش‌ها و مجاهدت‌های همکاران ما موجب دلگرمی و تقویت روحیه همکاران می‌شود، از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم. انصافا همکاران ما در نیروی انتظامی مقتدرانه و توام با رافت و مهربانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اشتری ادامه داد: از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تامین اعتبارات، با کمبود‌هایی مواجه هستیم که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که کارشناسانه‌تر به این موضوعات بپردازند و این موارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند البته با وجود کمبود‌های بسیار همکاران ما در نیروی انتظامی به نحو مطلوبی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز پلیس با اقتدار ماموریت‌های خود را به سرانجام می‌رساند و هر سال نیز توفیقات خوبی را کسب می‌کند. از این رو لازم است که در تمامی حوزه‌ها به نیروی انتظامی کمک شود و مجلس نیز بایستی به ما توجه ویژه‌ای داشته باشد.

او در ادامه به اهمیت تامین معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: نباید کارکنان ناجا از نظر مسکن (ملکی و سازمانی) دغدغه داشته باشند. اگر مشکلات معیشت کارکنان مرتفع شود قطعا در انجام ماموریت‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود بنابراین در این حوزه نیز دستگاه‌های مربوطه باید پای کار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کارکنان ناجا از ایثارگرترین نیرو‌ها هستند، گفت: انصافا کارکنان ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و خالصانه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

اشتری به موضوع خیران امنیت ساز نیز اشاره کرد و گفت: لازم است که این موضوع بیش از پیش مورد اهتمام قرار بگیرد و خیران امنیت ساز نیز بیشتر از گذشته پای کار باشند.

او اظهار کرد: در بحث جانباختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته ایم که از این بابت خداوند را شاکریم. از این رو به هر میزان تجهیزات به روز باشد و افزایش یابد قطعا ماموریت‌ها نیز به نحو مطلوب انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی، به اهمیت هوشمندسازی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: اگر هوشمندسازی در نیروی انتظامی به خوبی محقق شود، خدمت رسانی به مردم نیز موفق خواهیم بود.

اشتری در خصوص برخورد با اراذل و اوباش اظهارکرد: در این خصوص در همه استان‌ها اقدامات مطلوبی انجام شده است، اما نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌های مربوطه بخصوص نمایندگان مجلس هستیم.
او افزود: لازم است که هزینه‌های جرم در کشور افزایش یابد که از این لحاظ نیز مجلس باید این موضوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی به موضوع تهاجم فرهنگی در جامعه و تبعات آن اشاره و اظهارکرد: باید جلوی هرگونه بی بندوباری در کشور گرفته شود. منشاء اصلی این تهاجم‌های فرهنگی فضای مجازی است و ناجا در این خصوص نیازمند کمک سایر دستگاه‌های مربوطه است.
او به طرح ناظر یک اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح اثرات مطلوبی به همراه داشته است، از این رو نیازمند حمایت‌های بیشتر هستیم.
اشتری با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و مقتدرانه در تمامی صحنه‌ها حضور خواهد داشت و از ایجاد بی نظمی در جامعه، جلوگیری می‌کند. امیدواریم که نمایندگان مجلس نیز بیش از گذشته همراه ما باشند تا بتوانیم خدمتگزار مردم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.