مدرسه ۹ کلاسه در اندیمشک در قالب طرح آجر به آجر احداث می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز احداث مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در کوی شهدای شهرستان اندیمشک در قالب طرح آجر به آجر خبر داد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز حضرت ولیعصر (عج) کوی شهدای اندیمشک گفت: مدرسه خیرساز در قالب اجرای طرح آجر به آجر احداث می‌شود.

او با بیان اینکه مدرسه ۹ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و با مشارکت یکی از شرکت‌های خصوصی احداث خواهد شد، افزود: خیرین نقش مهمی در توسعه فضا‌های آموزشی می‌کنند و با تفکری هوشمندانه در گسترش فضا‌های آموزشی و تقویت و اشاعه امکانات سوادآموزی گامی بلند در ارتقای دانش فرزندان این کشور و همچنین محرومیت زدایی و فقرزدایی برمی دارند.

قربانی با بیان اینکه این مدرسه ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ دانش آموز پسر در مقطع ابتدایی را دارد، اظهار داشت: نوسازی مدارس خوزستان پارسال با احداث یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس در کشور رتبه اول را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز  با احداث بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس دیگر که از این تعداد ۹۵۰ کلاس آن با مشارکت خیرین ارجمند به بهره برداری می‌رسد افتخاری دیگر را برای استان به ارمغان بیاوریم.

مراسم کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه خیرساز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.