باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

در هر انتخاباتی هر نامزد سعی دارد خود را به دل مردم بنشاند و توفیق خدمت به دست بیاورد.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید امری طبیعی به نظر برسد که با پهن شدن بساط انتخابات برخی لباس رزم به تن کرده تا گوی سبقت را از سایرین بربایند و خود را به دل مردم بنشانند و توفیق خدمت به دست بیاورند.

در این میان اما برخی نامشان پر رنگ‌تر از سایرین بوده و معمولا در انتخابات‌ مختلف نامشان به چشم می‌خورد؛ حال اینکه این امری خوب است یا بد و یا بخت یارشان خواهد بود یا خیر، امری است که فعلا نمی‌توان درباره‌اش قضاوت کرد؛ اما شاید بد نباشد که به نام برخی از این افراد و انگیزه‌های آنها اشاره کرد.

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

مردی از جنس اقتصاد 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ همان کسی که در خردادماه ۹۲ ، خردادماه ۸۸ و خردادماه ۸۴ پای ثابت انتخابات ریاست جمهوری بوده و حالا این سوال ایجاد شده که آیا عزم رقابت برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را هم در سر دارد یا عطای آن را به لقایش خواهد بخشید؟

محسن رضایی مدرک کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه تهران گرفته و  معمولا او را با نشان دادن آن هزار تومانی معروف در مناظره انتخاباتی سال ۹۲ می‌شناسند و اینکه گفته بود «با چه زبانی باید گفت که به اقتصاد برسید؛ ۱۰۰۰ تومانی امروز برابر سیصد تومان سال گذشته است» ؛ موضوعی که شاید نشان از دغدغه‌های اقتصادی او داشته باشد.

نام آشنای سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ آیا در ۱۴۰۰ هم خواهد آمد؟

او در سوم تیرماه  بار دیگر از دغدغه‌های اقتصادی خود پرده برداشت و در یک اظهار نظر توئیتری به عملکرد اقتصادی دولت حمله کرد و نوشت: «دولت باید جلوی گرانی‌ها را بگیرد، گرانی را مالیات تورمی می‌گویند که پولدار‌ها را پولدارتر ولی کم درآمد‌ها و فقرا را فقیرتر می‌سازد.» سپس ۸ روز پیش از این، باز در توئیتی دیگر که این یکی ۶ تیرماه منتشر شد، یک گام پیش آمد و این‌ نوبت خطاب به مردم وعده‌های اقتصادی داد: «مردم مطمئن باشند با کنار زدن هواداران آمریکا و مدیریت محفلی و وارداتی در اقتصاد، پول ملی ما قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

اظهار نظری که به روشنی نشان از عزم جزم رضایی برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری داشت. اما این هم پایان اظهار نظر‌های انتخاباتی رضایی نبود، چرا که تنها ۲ روز پس از آن توئیت، در اظهار نظر دیگری که  ۸ تیرماه در جمع مسئولان شبکه کانون‌های تفکر ایران اعلام شد، گفت: «ما می‌خواهیم الگویی جدید از اداره جامعه را در دنیا پرچم‌داری کنیم و نشان دهیم که اسلام هر جا وارد می‌شود به آبادانی و سعادتمندی بیشتر بشر منتج می‌شود.» رضایی همچنین  ۱۰ تیرماه، باز به «سیاست‌های لیبرالی دولت» که به ‌باور او، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده انتقاد و اعلام کرد که صداقت سیاسی، حکم می‌کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

این حدس و گمان‌ها ادامه داشت تا جایی که چندی پیش توئیت مصطفی فقیهی فعال رسانه‌ای مبنی بر اینکه شنیدم محسن رضایی در یک جمع خصوصی گفته «مملکت نیاز به یک اقتصاددان دارد، لذا در حال بررسی هستم تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کنم.» گمانه زنی‌ها را در این باره تقویت کرد.

نام آشنای سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ آیا در ۱۴۰۰ هم خواهد آمد؟

ناگفته نماند که  پس از این برخی از شبکه‌های اجتماعی نزدیک به اصولگرایان هم مدعی شدند که محسن رضایی یکی از گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفته ابتدا به ساکن در انتخابات ورود نمی کنم، ولی اگر به سراغم بیایند و از من دعوت کنند حاضرم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ورود کنم. به بیان دیگر محسن رضایی برای انتخابات به دنبال اجماع اصولگرایان بر روی خود است.

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

اما صریح‌ترین اظهار نظر را شاید بتوان متعلق به محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز دانست که در این باره گفته بود:به نظر می‌رسد که آقای رضایی قطعا به عرصه می‌آید. اگر بخواهیم به این اظهار نظر استناد کنیم و بپذیریم که او قطعا نامزد این انتخابات خواهد بود حالا سوالی که برجا می‌ماند این است که رضایی با حمایت کدام جناح به میدان خواهد آمد؟

این همان سوالی است حسین کنعانی مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی در بین اصولگرایان در گفت‌وگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آن گفته است: جبهه پایداری احتمالا از حضور محسن رضایی در انتخابات دفاع و حمایت خواهد کرد، کما اینکه رقبایی که او در انتخابات قبلی داشت دیگر در عرصه حضور ندارند؛ آقایان قالیباف و رئیسی ریاست دو قوه را بر عهده دارند و آقای رضایی رقبای درون جریانی دیگری ندارد، مگر اینکه سعید جلیلی به صحنه آمده و رقیب درون جناحی او محسوب شود.

نام آشنای سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ آیا در ۱۴۰۰ هم خواهد آمد؟

علاوه بر این محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا هم بر این موضوع صحه گذاشته و در گفت‌و‌گو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفته است: آقای محسن رضایی یکی از افراد توانای کشورمان است و به مسائل کشور هم تسلط خوبی دارد، بنابراین حضورش در انتخابات مفید است.

همچنین وهاب عزیزی تحلیلگر دیگر مسائل سیاسی نیز درباره او گفته است :محسن رضایی تمام ویژگی های یک رئیس جمهور را دارد و اگر اصولگرایان بر روی او اجماع کنند می تواند یک دولت موفق تشکیل دهد

موضوعی که وهاب عزیزی به آن اشاره کرد شاید همان نکته‌‌ای باشد که نقش به سزایی در انتخابات ایفا خواهد کرد.

آیا محسن رضایی نامزد وصلت با پاستور می شود؟

اصلی به نام اِجماع؛ وحدت کن تا برنده شوی

ائتلاف امری است که حسین کنعانی مقدم هم به آن اشاره کرده و با آوردن نام‌هایی که در اردوگاه اصولگرایی پر رنگ هستند، گفته است: نام افراد بسیاری در درون جریان اصولگرایی مطرح شده که در حال آماده شدن برای رقابت هستند؛ برای مثال افرادی نظیر سعید جلیلی، محسن رضایی ، محمدباقر قالیباف ، علی لاریجانی ، عزت‌الله ضرغامی و بسیاری دیگر به دنبال حضور در این صحنه هستند که بهتر است در نهایت بر روی یک نفر از آنها توافق شده و از او حمایت شود.

نام آشنای سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ آیا در ۱۴۰۰ هم خواهد آمد؟

 صحبتی که شاید ما را بیش از پیش به یاد صحبت‌های یکی از علمای اسلام یعنی آیت الله مصباح یزدی در سال ۹۲ بیاندازد که گفته بود: اگر در انتخابات امر دایر شد بر اصولگرا و اصلاح طلب، همه باید بر روی اصولگرا اتفاق کنند و نظرات دیگر خود را کنار بگذارند و بر روی شخصی اجماع کنند که در مقابل آنها رای داشته باشد.

در پایان باید گفت شاید با توجه به روزگار نه چندان خوش کشورمان، در این انتخابات افراد بسیاری به خصوص در میان اصولگرایان برای حضور در انتخابات احساس تکلیف کنند که یکی از آنها هم محسن رضایی است، اما آنچه که در نهایت حرف اول را می‌زند برنامه محوری یک فرد و وحدت بر روی یک نفر به سبب جلوگیری از تشتت آرا باشد؛ اما مهم نیست چه کسی و از کدام جناح روی کار می‌آید؛ مهم این است که کاری کند تا حال دل مردم خوب باشد.

فاطمه تورانلو 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
هركس مقاله اقاى حجاريان در افتاب يزد امروز ١٦ آذر را در افتاب يزد بخواند پايش را به عقب ميكشد و كانديدا نميشود مگر اينكه به وى تكليف شود. تكليف شرعى محكم غيرقابل رد كردن
Iran (Islamic Republic of)
امير عشقى
۱۴:۴۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
ديگر آن انتخابات پرشور و ظاهر و باطن متفاوت گذشت شركت مردم كاهش خواهد بافت چه بهتر انتخابات به انتصاب تبديل شود و مردم خيالشان راحت باشد كه نخواهند سوخت
Iran (Islamic Republic of)
یک جانباز
۰۰:۳۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تحلیل هاو نظرات شمارا که درهمه زمینه ها، صحبت میکنی، آنالیز میکنیم، تفکرات، جنگ طلبانه، کودکانه، غیرتخصصی، وخیلی واپسگرایانه است، طوریکه ازاظهارنظرت، احساس نگرانی میکنیم، حال اگرکسوت ریاست جمهوری راکه خیلی خیلی خیلی به تن شما گشاد است، خدای ناکرده برتن کنی وایده هایت رابخواهی به مرحله عمل برسانی، فلاکت وبدبختی ونابودی کشور ومردم هزاران بار بیش ازامروزخواهدبود!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام. رای مال رضاییه اگر جلیلی نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
فقط دکتر احمدی نژاد و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من فقط ب احمدی نژاد رای میدم. تموم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مسخره کرده مردم رو؟
وقتی مقبولیت نداری واسه چی میای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
عکس قالیباف هم هست

تو اون مناظره ها بود که قالیباف گفت یه پاترول فقیرانه داره یادتونه؟

خدا رو شکر امروز به واسطه مجلس یه دنا بهش دادن که بتونه اون پاترول رو کنار بذاره و راحت شه از اون ماشین اسقاطی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
محسن جان بیا که وضع اقتصادی خراب است یک کیلو شیر گاو 45000 ریال و یک کیلو تخم مرغ مکروه 170000 ریال می باشد .
Germany
حمزه علی سعیدی
۰۳:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اگر اجماع اصولگرایان حاج محسن رضایی باشد بدون شک مردم پای صندوق رای خواهند امد وبه لطف خدا حاج محسن رضایی با تمرکزبروی اقتصاد وهمجنین فارغ ازجناح تلاش برای ایرانی اباد وازاد ومستقل کار خواهد کرد زجرکشیده قدر فقرا را میداند به امید خدا یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
مسجدسلیمان
۰۱:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اگر قرار بود رای بیاره همان دوره ها قبل رای می آورد
بدرد ریاست جمهوری نمی خورن اگر دلسوز اقتصاد مملکت بودن نظر و پیشنهاد اقتصادی میدادن چه رییس جمهور باشن چه یک سرباز نظام
بیایم باهم صادق باشیم مشکل مردم و کشور دلسوز ندارد و اکثر مسئولین پند و تذکرات رهبر فراموش می کنند
چندین بار حضرت آقا راهکار دادند کو کی گوش کرد فقط مردم تحت فشار قرار گرفتن چندبار رهبر هشدار دادند پیش بینی کردند ولی کدوم مسئول گوش داد یک نمونش توافق هسته ای بود و حل مشکلات اقتصاد دهک پایین جامعه حل شد نه فقط قشر ضعیف جامعه دارن نابود میشن تورو خون شهدا یکم به خودمون بیایم فردا باید جوابگو خدا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
Hosseini
۰۰:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
محسن نباشه که نمیشه .
فکر کنم بخواد رکورد نامزدی ریاست حمهوری رو تو گینس ثبت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نیکرو
۰۰:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
محسن رضایی گزینه ی انقلابی ها
محمدرضا عارف گزینه ی اصلاحی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مجلس انقلابی راهم دیدیم
ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون
دناپلاس ۷۰۰ میلیون
وام ضروی ۳۰۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بازم موقع انتخابات شد
کدام رئیس جمهور در این ۴۰ سال به درد مردم خورد بابا نون شب نداریم ولمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
دکتر احمدی نژاد رییس جمهور مردم مدار و حامی عامه ملت
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۳:۱۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من میگویم آقای رضایی خیلی بهتره چون اگر ایشان باشند ان چنان مدیریت قوی دارد کسی جرات ندارد تو دولتش خللی وارد کند یا سنگ اندازی کند فکر نکنم کسی جرات سلطان شدن داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم احمدی از ممسنی
۲۳:۰۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فقط ازمیان فرماندهان سپاه اقتصاد دان محسن رضایی میتواند خط شکن ووارد عرصه جهاد شود واقتصادرااز کما بیرون اورد مالک اشتر ومادر جبهه وجهاد محسن رضایی میتواند خط شکن اقتصاد کما رفته باشد نه دامادهای ارایشی و کت شلواری که سرمایه ملت را خرج ارایش روزانه جسم خود میکنند ...........
Canada
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فقط هر چه کانالهای معاند گفتند .بلعکس اش کنید
این دولت را کانالهای معاند اوردند
گفتند اگر به جناب رییسی رای دهید
پیاده روی ها را جدا میکند که
یک پیاده رو برای خانمها و
یکی برای اقایان
میخواستند بخورد ملت دهند که تند رو است
چونکه از عدالت ایشان واهمه داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
از نظر من ایشون صد برابر چه بسا هزار برابر بهتر از امثال اصلاح طلب ها هستند.
Canada
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اولین هدف رییس جمهور اینده
کوتاه کردن و قطع دست تحریم کنندگان داخلی که
همان دزدان .رشوه دهنده و گیرنده .اختلاس .احتکار
زدو بند .پارتی بازی
سو استفاده از اطلاعات محرمانه اقتصادی بنفع خود .خانواده
تا شاید عدالت برقرار شود و
ایران زمین گلستان شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تا ۲۴۰۰ با محسن رضایی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایشان از همه اونایی که با هو و جنجال توی این چهار دوره رئیس جمهور و یا کاندید شدن ، قطع و یقین برتر و صادق تر بوده و بیشتر هم دلسوز مملکت هست و نیاز برای دفاع از کشور باشه از همه آماده تر و پیشتازتر هست . آقا محسن صادقتر
؛ شایسته و با برنامه است.
Netherlands
آرش
۲۱:۵۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایشان درزمان جنگ فرمانده کل سپاه پاسداران بودندوباکمبودامکانات نظامی وشروع ازصفرمسایل نظامی ودرگیری دردوجبهه ضدانقلاب ودشمنان خارجی ،سپاه کارنامه بسیار موفقی بامدیریت ایشان ازخودنشان داد.مشکل امروز ایران ضعف اقتصاد وضعف مدیریت برخی مسئولان ومدیران است وایشان تحصیلات اقتصاددارند ومدیریتشان هم درزمان جنگ برمامشخص است و پس ایشان صلاحیت رئیس جمهوری ایران رادارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رضایی .روحانی .... هیچ کس به فکر این مردم نیست! رای دادن بی فایده س.دردی از من جوون درمان نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد دیگه تآیید نخواهد شد
Germany
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام
حرف خوبی زدن رئیس جمهور باید اقتصاد دان باشد

محسن رضایی در مناظرات و سخنرانی هایش اهل غلو نبوده

مشکل ما اینه که آدمایی دوس داریم که احساسات ما را برانگیزد نه اینکه برای ما مسائل را تحلیل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اگر مجددا وعده ميدهند دلار را برگردانند بهمان اسكناس هزار تومانى كه قبلا وعده كرده بودند حتما تشريف بياورند ولى اگر ان زمان گذشت و اين اسكناس هم مثل كليد اقاى روحانى خواهد شد بهتر است سنكينى و وقار خود را حفظ كنند ولى يك كانديداى ديگرى معرفى نمايند كه جوان توانا مسلط به يك زبان خارجى باشد و از او حمايت كنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
احست بر كاربرانى كه سنجيده نظر ميدهند لعنت بر ترامپ كه نفهميده هرچه بدهنش ميرسد ميگويد.
Switzerland
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بنظرم مشارکت مردم در انتخابات بعدی کمتر خواهد بود چون همش از دولتی ها دروغ شنیدن
Germany
صفر غیبی پور
۱۸:۵۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
عالیه از خدا می خوام بیاد جون هم بخواد میدم برای سردار اسلام
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایشون همیشه کاندید میشن ولی رای نمیارن ایشون همون بدرد مصلحت نظام می خورن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
نه مناسب نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
انگارمیخوادپتوبخره...اتفاقابسیارمناسب هست چون اینا بچه های جنگن هرکجابجه های سپاه رفتن اونجاموفق بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رضایی از دسته افراد هاشمی مرحوم است طرفدار سرمایه داری است فرقی با این دولت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
یک اقتصاد دان حکومت رو دردست بگیره بهتره کما اینکه سپاهی هم باشه هر پروره ای که خاتم انبیا ورود کرده موفق تره تو سیل تو زلزله تو هر وضعیتی سپاه بهترعمل کرده الان تو مناطق محروم سپاه نذاشته مردم از گشنگی بمیرن من قبلا بهش رای ندادم ولی اشتباه کردم .حتما این دوره بهش رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
مناسب ریاست جمهوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رای نمیاره مثل سری های قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
راى مياره نه مثل سرى هاى قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
محسن رضایی روشنفکرهستنداگرچه برخی پیش بینی هایش درست ازآب درنیامدمثلاگفتندارزش پول ملی مابالاترمیرودوغیره... امامیتوانددراداره کشورموفق باشد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
الکی حرف میزنی ...اتفاقاگفته اگربطرف غرب بریم ارزش پول ملی کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اقتدار و اقتصاد دان رضایی . هیچ انگ مالی هم بهش نیست و از جمله افراد معدودی ست که سلامت دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رای نیاوردن دلیل بر کم توجهی به کسی نیست . چون ما انتخابات را احساسی و شعاری می کنیم . اتفاقا با رای ندادن به رضایی الان متوجه می شویم چه اشتباهی کردیم . چه آن موقع که دنبال بگم بگم احمدی نژاد راه افتادند چه کلید روحانی . در حالی که رضایی در مناظره و ایده ازدو تا سر بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
باز هم دروغهای انتخاباتی شروع شد.شمایی که شعار میدی ایران را آباد میکنیم خبر داری تو سیستان مردم آب خوردن ندارن.خبر دارین گرونی چه بلایی سر مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه آورده.البته باید بگم 90 درصد مردم ضغیف بودن و ضعیفتر شدن.خواهشا حرفهای پوچ و تو خالی به مردم نگین و خجالت بکشید.الان وقت کمک به مردم نه وقت انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
محسن رضایی بارها کاندید شد وهمیشه کمترین آراء رو بعدازانتخابات کسب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
برای اینکه رای اکثریت احساساتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
خدا‌بخیر‌کنه‌‌هر‌دم‌از‌این‌باغ‌گلی‌میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
مملکت باید نخست وزیرداشته باشه ( پارلمانی بشه)
اگه کسی که سکان دولت در دستش هست نتونست کارهاشو پیش ببره استعفا بده بره کنار تا یکی قویتر جاش باشه نه اینکه مردم 8 سال یکی رو تحمل کنند با بی برنامگی
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۱۷:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
زمان شاه هم همین بود، مشکل تو انتخاب شخص اول مملکت هست که چه جوری انتخاب بشه، که اون نخست وزیر را انتخاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
آقای رضایی دیگه همون مدیر مصلحت نظام هست چه گلی سرمون زده که حالابیاد کاندید ریس جمهور به شه ای کاش بجای مصلحت نظام برای مصلحت مردمش کار میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
همین یکی کم بود
همش تو وهم و خیاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۴:۳۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
هیچ معرفت وشناخت بالاتر از این وجود ندارد که یک فرد سطح توان وجایگاه وکار آیی خود را دقیق وخوب بداند وکار ی را که میخواهد انجام دهد زیرتوانش باشد نه فراتر از توان
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۴:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
هر که ریس جمهور این کشور شود باید باهوش و با دست پر بیاید و انقلابی و جهادی کار کند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ریس جمهوری بعدی ایران میبایست باهوش و خردمند و توانا و با راهکارهای فراوان و دست پر بیاید.
و این سه هدف راهبردی از جمله:
بی نیازی کشور عزیز مان در همه رشته ها و ساخته ها و سازه ها
و تولید انبوه و رونق کارخانجات و افزایش شهرکها.
و در پایان جهش صادرات و بازاریابی بین‌المللی ،ساخت ایران را پیگیر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اکثرا // تشنگان خدمتتن // قبول دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حرف زدن راحته مهم عمل کردن هست که خداروشکر هیچکدوم از مسوولان ما به قول و حرفاشون عمل نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
دقیقا درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اینم یکی مثل روحانیه. مطمئن باشین
Germany
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
این ها بازنشستگی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
هر کی بیاد نمیتونه شق القمر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
از سیاست بیا بیرون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
کسیکه با دعوت از وزیر اقتصاد باعث شد بورس نابود شود شانسی برای ریاست جمهوری نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فقط سردار دهقان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فقط سردار دهقان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناص
۱۳:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
لر باغیرت مقتدر تنها کسی که تو مناظره در مقابل احمدی نژاد کم نیاوردفرمانده شهدا حاج محسن بود اقتصاد دان مردمی از جنس مردم فرمانده جنگ تحمیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اتفاقا خیلی هم کم آورد می تونی مناظره رو ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
عزیزم میدونم که غیرت داری ولی لطفا بحث رو قومیتی نکن خدایی نکرده انگ نژاد پرستی که سردار نزنن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۸:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بله فضای مجازی و فریب و اینکه مردم احساسی رای میدن ،همینه
تیم آقای رضایی در فضای مجازی چندان فعال نبودند و اصلا بفکر فریب افکار عمومی هم نبودند.
همانهایی که قومیتی کار کردند نتیجه اش را دیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
قالیباف چقدر جوون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
با سلام الحق و ولانصاف ایشون زمانی که آقای روحانی قصد رئیس جمهور شدن داشتن با همان هزار تومنی که نشون دادن روزهای الان مملکت رو دیده بوده 7 سال پیش ما الکی به روحانی دل بستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
الکی به روحانی دل بستین و هیچ حرف منطقی رو نشنیدین. تاوان اشتباهتون همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایشون آدم مدیر و مدبر و محکمی هستند... سرد و گرم روزگار چشیده اند... مرد جنگ اند... خدا پشت و پناهشون و امیدوارم در عمل هم مانند وعدهایشان باشند و خدایی ناکرده کلیدشان نامرئی نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ایشون عوض شدن آدم زمان جنگ نیستن
Russian Federation
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ای بابا چرا ول کن نیست این بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
خدا نکنه بیاد .صلوات بفرستین
Germany
محمدمهدی
۱۲:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
قبای ریاست جمهوری براش خیلی گشاده. کدوم دکترا،کدوم اقتصاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
قبلی ریاست جمهوری را به کسانی دادید که این بلا را بر سر کشور آوردند اتفاقا قبای ریاست جمهوری برای مردانی به این بزرگی خیلی هم تنگه و ناچیزه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
توفیق خدمت!! رو خوب اومدی!
-
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
پاسداری خودت را با این قیل و قال دنیا دیگر عوض نکن حاج محسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
آره واقعا از حاج قاسم یاد بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چرا اینها بازنشسته نمیشن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من یکبار به دفتر ایشون مراجعه کردم سال96 بود
خدا قوتشون بده کار ما رو را انداختن خیلی تعجب کردم
خیلی خیلی خاکی بودن
Iran (Islamic Republic of)
مش جمعه
۱۲:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
طبق روال گذشته برای گرمی تنور انتخابات خواهد آمد.اما ایشان از سبد رای خوبی برخوردار نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
و توفیق خدمت به دست بیاورد !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
با تمام احترامی که برای ایشان قائلم،بهتره که نامزد ریاست‌جمهوری نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
این شخص راست می گوید اگر گفت عمل می کند . کسی سکان ریاست جمهوری را در دست می گیرد باید اقتصاد دان باشد نه مسائل شرعی و دینی
Iran (Islamic Republic of)
کامران وکیل
۱۱:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
دوران نامزدی شیرین تره محسن جان. همانجا بمان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
الان دیگه آمدن ایشون فایده ای نداره. اون موقع که مردم به روحانی و قالیباف و جلیلی رای می دادند, فقط محسن رضایی بود که برنامه برای اقتصاد کشور ارایه می کرد ولی چون مستقل بود و جناحی عمل نکرد مردم رای ندادند. حالا همین مردم می گویند ایشون تکراری است. تا وقتی دست از جناح بازی بر نداریم و به کسی که سواد کافی برای اداره ی مملکت ندارد رای بدهیم وضعیت اقتصاد همین می شود که می بینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
آفرین،درود بر فهمید ه ای همچون شما.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
الان دیگه آمدن ایشون فایده ای نداره. اون موقع که مردم به روحانی و قالیباف و جلیلی رای می دادند, فقط محسن رضایی بود که برنامه برای اقتصاد کشور ارایه می کرد ولی چون مستقل بود و جناحی عمل نکرد مردم رای ندادند. حالا همین مردم می گویند ایشون تکراری است. تا وقتی دست از جناح بازی بر نداریم و به کسی که سواد کافی برای اداره ی مملکت ندارد رای بدهیم وضعیت اقتصاد همین می شود که می بینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فعلا که سفره پهنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ
کدام سفره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
دولت لیبرال همه سفره رو جمع کرد داد به کدخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد باشه اکثر مردم رای میدن تنها رئیس جمهور حامی محرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حافظه تاریخی ضعیفی داری ،کاری از دست هیچکس برای تو بر نمی آید همه تورم و تحریمها و فاصله طبقاتی از همان دوره و با یارانه های ناچیز آغاز شد برو کمی فکر کن!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حافظه تاریخی اتفاقا شما داری ۱۴:۴۶ با رای دادن احساساتی مملکت به اینجا کشید همینطوری واسه خودت نظر دادی برو ببین چندتا خدمت کرد احمدی نزاد بعد بیا خرابش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بله امیرکبیر ها باید سالها بگذرد تا خدمات آنها آشکار گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دلار ۲۷ هزار تومان است
و یاران می بایست ۲۷۰۰۰* ۴۵ باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بیا‌برنده‌میشی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من به ایشان رای دادم و اگر مجدد نامزد شود رای خواهم داد.

ایران به دسیپلین قوی در مدیریت در شرایط کنونی خصوصا" اقتصاد نیاز دارد رضایی با پیشینه نظامی می تواند این را برقرار کند.

کسی را مناسب تر از ایشان در میان نامزدهای ادعایی نمی بینم.
Canada
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
موافقم ، ایشان در دوره های قبل هم برنامه داشتند ، ولی متاسفانه ملت ما به شعار و های و هوی و کاملا احساسی رای می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
غیراقتصادی چیز نمی داند و جز مدرک اقتصاد
چیز ندارد برای گفتن
مدرک قلابی در ایران بسیار بسیار زیاد است اگر به مدرک لود ایران می بایستی هیچ مشکلی نداشت
مشکل ما ندیدن نخبگان و یا نابودکردن نخبگان است
بله نخبه کشی بهتر هنر مملکت ماست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چی میشه یه مملکت بدون رئیس جمهور اداره بشه امتحان کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حتماً توی خونه ات اینجوریه.
Iran (Islamic Republic of)
نرمال
۱۱:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رئیس جمهور بعدی یک نظامی خواهد بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
به خدا نظامی مقتدر باشه خیلی بهتره ،کشور باید ریس جمهوری باهوش و توانا داشته باشه که فقط نظامیان در شرایط کنونی می‌توانند و از پس اینکار بر می آیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
رییس جمهور باید نخبه علمی باشد مانند احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اقا ما رئیس جمهور نخواستیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تو بیخود کردی.مگه تو چند میلیونی!!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تو چند میلیونی 18:28 حرف زدن بلدی بزن نیستی ادب رو رعایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
عصبانی نشو طرفداری نظ. ایشون ۴ برابر نظر شماست پس تو لطفا ساکت شو و به رایها نگاه کن و احساساتی نشو
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۱:۰۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
کسی که برا رای تغییر لباس بده شایسته این مقام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
لباس خدمت فقط لباس نظامی‌گری نیست میتواند لباس دکتر و پرستار و کارگر و کارمند و....باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بنظرم داماد خوبی برای پاستور نیست. چون باج نمیده و سیاست به نعل و میخ زدن را اجرا کند
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۱:۰۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تا حالا لبخند ایشون رو ندیده بودم تو دو تاعکسا دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
والا ما هم ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
شما این همه لبخند ظریف رو دیدی سیر نشدی...مگه با لبخند میخاد کار بکنه پوتین رو ببین چه سنگین و رنگینه و فقط کارشو میکنه نه مثل روحانی و ظریف همیشه نیششون بازه و به ریش من و شما میخندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چند ساله هی نامزد می شه منتهی این وصلت سر نمی گیره . بی خیال بشه به نظرم خیلی بهتره. دیگه با چه زبونی بگن نمی خوانش
-
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ی کارمند 30سال تو اداره ی شغل داره بعدشم بهش میگن برو ولی اینا چی 30سال تو سپاه 30سال تو مصلحت 30سالم میخواد بیاد تو دولت مگه سیری ندارید شماها بسه دیگه همتون خیلی دیگه تکراری شدید بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بعد هی میگن جوانگرایی. مگه این سن و سال دارا میزارن دور به جوان‌ها برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مردمی ترین فردها و مردمی نژادها چاره کارند
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۱۰:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
آقا این توفیق خدمت رو خیلی خوب اومدید
-
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
آقای محسن رضایی مرد بسیار باوقار و دوست داشتنی هستند حیفه واسه ریاست جمهوری نامزد بشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بله گل کفتی

اصلا دانش رییس جمهور شدن را هم نداره و از حسن هم شاید بدتر عمل کنه
Germany
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رضایی هر دوره شرکت میکنه تا با ارای باطله رقابت کنه گه اخرشم بهش میبازه
Canada
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به خاطر نا آگاهی و احساساتی رای دادن امثال شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
گل گفتی والا من اگه یه دف شرکت کنم و یکصدام آرا را کسب کنم دور بعد اصلا شرم می آیا شرکت کنم و غرورم بهم اجازه بخواد داد که مجدد خودم را تحقیر کنم
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۰:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
فقط و فقط دکتر احمدی نژاد عزیز.والسلام
-
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
یار و یاور مظلومان و روستاییان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
استاد سازندگی و امیرکبیر زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
این چطوری شد فرمانده سپاه ؟
-
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
خیلی زوده اینارو درک کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
پیش از اینکه تو بدنیا بیای، فرمانده بود در جبهه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۵۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
همونطوریکه حالا با آرامش تو خونت نشستی و جزو قدرتهای جهانی ،
همیشه قدردان بزرگان کشورت باش.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
همین نشون میده دوره قبل چجوری فکر کردیم مثل توکه بدبخت شدیم حضرت عباسی جنس محسن رضایی اصلا به تزویر وسیاسی بازی نمیخوره هنوز لیاقت این جورادماراپیدانکردیم که بیان
Canada
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ایشان از زمان جنگ فرمانده بودن در سپاه پاسداران ، متاسفانه فرماندهان و کسانی که واقعا برای این سرزمین زحمت کشیدن رو نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
همون موقع ک خونوادت تو ترس و لرز از عربا ک مبادا ب اسارت ببرنشون اون با سن کمش تا ۱۶کیلومتری بصره پیش رفتن و جنگیدن و کشته دادن و پیروز شد و ایران و پس گرف ای همه ریس جمهور امده چیکار کردن تا یک لر نشه ریس جمهور ایران اباد،نمیشه لرا هیچوقت دنبال قدرت نبودن اونا فقط،وطن پرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
برای جنگ شاید خوب بوده ولی برای پست کلیدی ریاست جمهوری اصلا به درد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اینهاتکراریند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
مگه فیلم سینماییه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اگه تو شهر زادگاه خودشم کاندید مجلس بشه رای نمییاری
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۴:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بیشتر بختیاریها قدر دان بزرگانشان هستند و برای این سرداران و بزرگان سر و دست میشکنند چیزی نمیدانی ،نظر نده خواهشاً.
مردمان تلاشگر و باهوش، زاگرس مرکزی با زردکوه سر به آسمان کشیده شأن و رودهای خروشان و بزرگش همچون کارون و دز و زاینده رود به خود می‌بالند که همچنین فرزندان شایسته ای دارند.
درود بر سردار بزرگ ایران اسلامی و فرزند زاگرس بختیاری.
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اقتصاد خونده خوبه بخداااا
Germany
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
کلا تکرار میشن کاندیدا
Germany
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چیه مگه از روحانی که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بله از آقای روحانی بهتره ولی از این آقا هم بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
صد البته که اگه هر فردی ریئس‌جمهور میشد از روحانی بهتر بود
-
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بهبه چه شود همین یکیو کم داشتیم خواهشن سنگین بشین تو مصلت نظام فقط پولتو بگیر شماروبخدا بذارید مردم با درد خودشون بسوزن وبسازن راستی شما ها مگه بازنشستگی ندارید؟قانون تو این مملکت ی بام ودو هواست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اینقدر کاسه داغ تر از آش نباش دوست عزیز !!!!!
زمانیکه این بزرگان برای آرامش و آسایش و سربلندی این کشور در مقابل شرق و غرب و همه جهان سینه سپر میکردند یقین دارم که یا نبودی و یا در خیابان پرسه میزدی باز هم شک ندارم که همینها دلسوزان این کشورند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
البته در جواب این دوستمون که حرف از آرامش و آسایش زذن بگم که یکی از دلایل طولانی شدن جنگ ایشون بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تعصب رو بذار کنار کسی نگفته دلسوز نیستن ولی مطمیئنن نمیتونه کار اجرایی کنه با این اوضاع به نیروی تازه نفس بافکر نیاز داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
کاسه داغ تر از اش هرکس راجع مملکتش نطر میده کاسه داغ تر از اشه جناب ۱۴:۵۸ چقدر متعصب مواظب باش با این احساساتت کار دست خودت بقیه ندی از ما گفتن بود مملکت از همین احساساتی تعصباته صربه میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
در جوانان باید گفت که همان صدام بعد از هشت سال جنگ بفکر اشغال کشور همسایه اش کویت افتاد!!!!!!
پس طولانی شدن جنگ هم دلیل داشت.بدان که خوی تجاوزگری در صدام و عراق آن‌زمان بود.
آخرین اخبار