سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ خطا کند، ایران پاسخ قاطعی به او می‌دهد

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ترامپ با حرف‌های خود مضحکه عالم شده و اگر بخواهد به اقدامات قلدر مآبانه دست بزند، ایران همانند گذشته با قدرت به او پاسخ خواهد داد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه آیا تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان بر صنایع دفاعی کشور تاثیر خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: ما در حوزه تسلیحاتی به مقدار بسیار بالا خودکفا هستیم و نیازی به واردات نداریم؛ حرفی هم که رئیس جمهور جاهل و تروریست آمریکا مطرح کرده در دنیا هیچ خریداری ندارد. ترامپ با حرف‌های خود مضحکه عالم شده و اگر بخواهد به اقدامات قلدر مآبانه دست بزند، جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته با قدرت به او پاسخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید


وی در خصوص اینکه با پایان تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران؛ امکان صادرات تسلیحات و تجهیزات بومی برای ما وجود دارد یا خیر؟ گفت: انواع بسیار زیادی از محصولات ما مشتریان خاص خود را دارد و می‌تواند یک منبع صادراتی و درآمدی برای ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۴:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
سردار خوبه صادرات داشته باشیم ولی از این نگرانم که به بهانه خرید نقاظ ضعف و قوت را شناسایی و یا کاری کنند که سلاح ما برای اونها کارگر نباشه.

باید توی صادرات دقت و همه چیز رو صادر نکنیم
آخرین اخبار