معاون استاندار اردبیل:

روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی اردبیل یپگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده در اردبیل پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در حاشیه نشست با مشاور طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده گفت: با هماهنگی به عمل آمده مقرر شده تا پیمانکار و شرکت مشاور، برنامه زمانبندی عملیاتی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده را ارائه  کنند و با کنترل و نظارت اداره کل راه و شهرسازی روند اجرای پروژه طبق برنامه به پیش رود.

او از مشکلات موجود در اجرای روند اجرای این بیمارستان خبرداد و گفت: مطالعات تکمیلی خاک شناسی و نواقص موجود با هماهنگی مهندسین مشاور و مجری طرح رفع شده و مقرر شد تا پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به نیاز شدید استان به افزایش تخت‌های بستری، مصمم هستیم تا زیرساخت‌های لازم را فراهم نموده و با تسریع در احداث دو بیمارستان جدید، این نیاز مردم استان را در مناسب‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

قلندری افزود: با اینکه برای تکمیل طرح‌های عمرانی در کمترین مدت ممکن برنامه ریزی شده، اما قیمت تمام شده و کیفیت هم باید در اولویت اقدامات مد نظر باشد.

او افزود: همه مجریان طرح‌های عمرانی مکلف هستند تا ضمن شتاب دادن به امور اجرایی، نهایت دقت را در ارتقاء کیفی پروژه‌ها بکار گیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.