مدیر آموزش و پرورش مهاباد:

هفته دفاع مقدس روایت گر روز‌های حماسه است

مدیرآموزش و پرورش مهاباد در پیامی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، فداکاری و دلاوری‌هایی است که اقتدار و استقلال امروز کشور را با رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی رقم زد.

جهاد مقدس هشت ساله ملت ایران همانا مقطعی تاریخی و سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی است که با گذشت ایام ارزش و جایگاه آن همواره افزوده می‌شود و به عنوان چراغ روشنگری است که مسیر سعادت و پیشرفت و ایستادگی در مقابل دشمنان را برای سرافرازی و رسیدن به قله‌های پیشرفت روشن می‌کند.

روایت هشت سال دفاع مقدس حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سر بلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه محترم فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان مهاباد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز که سنگر علم و دانش را با سنگر ایثار و مقاومت شکوهمندانه تداوم بخشیدند، فرارسیدن چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس را گرامی داشته و توفیق بهره‌مندی روزافزون از راه و سیره شهدای عزیزمان را برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.