دوره آموزشی بررسی بازگشایی و ضدعفونی مدارس در دزفول برگزار می‌شود

رئیس مرکز بهداشت دزفول از برگزاری چهارمین دوره آموزش آنلاین با بررسی بازگشایی مدارس و آموزش روش‌های گندزدایی فردا چهارشنبه ۲ مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول  گفت: با توجه به بحران بیماری کرونا ویروس و نبود امکان برگزاری آموزش‌های حضوری و به منظور جلوگیری از تجمعات انسانی، مرکز بهداشت دزفول در نظر دارد، دوره‌های آموزشی را در طول سال به صورت آنلاین و با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه اجرا کند.

او بیان داشت: در همین زمینه دوره آموزش آنلاین با عنوان بررسی بازگشایی مدارس و نظارت بر گندزدا‌ها در فردا چهار شنبه ۲ مهرماه راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود، بنابراین از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید تا در دوره پیشگفت حضور فعال نمایند.

پور آئین در ادامه افزود: شهروندان گرامی جهت ورود به کلاس ابتدا بایستی نرم افزار ورود به کلاس را از لینک https://adobeonline.ir/help/ دریافت نموده و پس از نصب نرم افزار، از طریق لینک http:vc.dums.ac.ir/people وارد کلاس شوند. همچنین همشهریان عزیز می‌توانند در صورت نیاز، فایل راهنمای ورود به کلاس را از لینک http://dezhc.dums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=۳۲&fkeyid=&siteid=۵&pageid=۱۴۶۷۹ دریافت نمایند.

با عنایت به اینکه دوره‌های آموزشی آنلاین با استفاده از زیرساخت فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارائه می‌شود و با توجه به داخلی بودن این سایت آموزشی، در نتیجه مصرف داده اینترنت کاربران آن زیاد نخواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.