معرفی سرپرست دبیر و مشاور عالی رئیس هیئت فوتبال خوزستان

سرپرست دبیر و مشاور عالی رئیس هیئت فوتبال خوزستان منصوب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی احکامی جداگانه از سوی عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال خوزستان، عبدالنبی شولی، به عنوان سرپرست دبیر هیئت فوتبال و علی قاسمی به عنوان مشاور عالی رئیس هیئت فوتبال خوزستان منصوب شدند.

طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: از قاسمی دبیر سابق هیئت فوتبال خوزستان که سوابق و خدمات در سپاه پاسداران، شهرداری اهواز، هیئت فوتبال و امور اجرایی که برعهده داشتند، بر هیچ کس پوشیده نیست، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. وی بدلیل مشکلات شخصی و توصیه پزشک خود چندین مرتبه تقاضای استعفا داده بود که در نهایت به دلیل حفظ سلامتی با درخواست او موافقت کردیم.

او افزود: از قاسمی در خواست کردیم که به عنوان مشاور عالی خویش به ادامه همکاری خود با هیئت فوتبال خوزستان ادامه دهد تا بتوانیم از تجربیات او در برنامه ریزی و امور اجرایی فوتبال خوزستان استفاده نماییم.

 علی قاسمی مشاور عالی رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: از تمامی همکاران خویش در فوتبال خوزستان که در این مدت با خلوص نیت و اخلاق مداری کار‌ها را پیش می‌بردند و از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای فوتبال در استان دریغ نکردند، کمال تشکر را دارم.

او افزود: از حسن اطمینان رییس محترم و اعضای هیات رئیسه فوتبال خوزستان نسبت به انتخاب بنده به عنوان دبیر هیات فوتبال خوزستان تشکر می کنم.

 عبدالنبی شولی سرپرست دبیر هیئت فوتبال نیز داشت: از حسن اعتماد هیئت رئیسه نسبت به بنده قدردانی می‌نمایم و این وظیفه بنده را سنگین‌تر می‌کند. ان شاءلله بتوانم در ابتدا رضایت خداوند متعال و سپس همه ورزش دوستان را برآورده نمایم و همچون سابق تعامل خود را با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سایر ارگان‌ها حفظ نماییم و از بسیج تمامی امکانات در رشد و اعتلای این ورزش جذاب و مهیج در استان خوزستان استفاده نماییم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار