مزین شدن یکی از کوچه های کرمانشاه به نام شهید حقوقدان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، کوچه محل سکونت خانواده شهید سلیم قنبری رئیس فقید دادگستری روانسر با نام این شهید والامقام در کرمانشاه نام‌گذاری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  شهید قنبری که مدت هفت سال در دادگستری شهرستان روانسر خدمت می‌کرد، ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۳ که عازم محل کارش بود از سوی یک فرد شرور و سابقه‌دار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در سن ۴۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور رشادت، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدای عزیز دوران پرافتخار دفاع مقدس است که برای انقلاب اسلامی افتخارآفرینی کرده اند.

رسول بهرامی پور در ادامه با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای حقوق‌دان بسیجی کشور در کرمانشاه در بهمن ماه سال ۹۸، اظهارداشت: یکی از برنامه های فرهنگی سازمان بسیج حقوقدانان تجلیل و تکریم از مقام والای شهدای حقوقدان و معرفی آنان به جامعه حقوقی به عنوان الگوهای عدل و جهاد در راه خدا است.

او ادامه داد: به همین منظور مکاتبات و پیگیری های متعددی با شهرداری در خصوص نامگذاری کوچه محل سکونت شهید حقوقدان سلیم قنبری صورت گرفت که با موافقت شهردار کرمانشاه و پیگیری های معاونت فرهنگی شهرداری و تلاش های شهردار منطقه یک امروز این کوچه به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

شهردار منطقه یک کرمانشاه نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: برای  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهید حقوقدان بسیجی سلیم قنبری با درخواست سازمان بسیج حقوق دانان و موافقت جناب آقای طلوعی شهردار کرمانشاه، امروز این کوچه به نام شهید قنبری نامگذاری شد که اینگونه نسبت به مقام والای این شهید عزیز ادای تکلیف حداقلی را کرده باشیم.

در این مراسم خانواده معظم شهید حقوق دان بسیجی سلیم قنبری از تلاش ها و پیگیری‌های سازمان بسیج حقوق دانان و موافقت شهردار کرمانشاه با نامگذاری این کوچه تقدیر کردند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار