سخنگوی دولت زاهدان را به قصد تهران ترک کرد

ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت امشب زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت که از شامگاه دوشنبه وارد سیستان و بلوچستان شده بود، امشب زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

علی ربیعی  در سفر یکروزه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه بود.

غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان گرانقدر، بازدید از پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی ضایعه نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های بسته بندی آب آشامیدنی در گالن های ۱۹ لیتری و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی «زاهدان میرجاوه» از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان بود.

سخنگوی دولت به اتفاق هیات همراه سه شنبه شب با بدرقه استاندار، معاونان استاندار و شماری از مسوولان سیستان و بلوچستان زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار