روستاییان نیازمند در سرپل ذهاب ویزیت شدند

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامع پزشکی استان کرمانشاه گفت:به منظور طرح‌های محرومیت زدایی که در کشور انجام می‌شود بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به سرپل ذهاب اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامع پزشکی استان کرمانشاه گفت:به منظور طرح‌های محرومیت زدایی که در کشور انجام می‌شود بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در روستای «گنجوره» بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب مستقر شدند.

حامد بهرامیان افزود: خدمات تیم‌های تخصصی پزشکی کاملا رایگان و در بخش‌های دندان پزشکی، داخلی، پوست، قلب و عروق، اکوکاردیوگرافی، اطفال، زنان و زایمان در حال انجام است و دارو‌ها رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز در این خصوص گفت: جامعه بسیج پزشکی استان کرمانشاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برای خدمتگزاری  به مردم مناطق کم برخوردار، تیم‌پزشکی به روستای گنجوره اعزام کرد و در این تیم ۶ پزشک متخصص حضور دارند و رایگان به بیماران خدمات ارایه می‌دهند.

شهرام روشنی نژاد افزود: خدمات دارویی رایگان، انجام مشاوره و نوار قلب نیز به صورت رایگان توسط این تیم تخصصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار