فریبا: استقلال بازی سختی مقابل الاهلی دارد/ کادرفنی باید روحیه بازیکنان را بالا نگه دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلالی‌ها باید مقابل الشرطه پیروز می‌شدند تا کار صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به بازی آخر کشیده نمی‌شد.

بهتاش فریبا کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت نماینده‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط کلی به نفع نماینده‌های فوتبال ایران نیست. ۲ نماینده ما سپاهان و شهر خودرو حذف شدند و ۲ نماینده دیگر ما برای صعود باید در بازی آخر خودشان پیروز از زمین خارج شوند تا بتوانند از گروه خود صعود کنند. در مجموع شرایط برای نماینده‌های فوتبال ایران ایده‌آل نیست، اما امیدوار هستم که استقلال و پرسپولیس از گروه‌های خود صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

استقلال بازی سختی را در برابر الاهلی خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی استقلال و الاهلی عربستان گفت: استقلال بازی سختی را در برابر الاهلی خواهد داشت چرا که الاهلی  تیم بسیار قوی است و مهره‌ های خوبی هم دارد. تیم فوتبال الاهلی شاید با تیم دوم خود به مصاف استقلال برود، اما در مجموع نباید حریف را دست کم بگیریم. هرچند من معتقد هستم استقلال باید در بازی قبل خود مقابل الشرطه کار صعود به مرجله بعد را تمام می‌کرد.

او افزود: استقلال اگر در برابر الشرطه پیروز می‌شد کارش بسیار راحت‌تر بود اما در حال حاضر محکوم به برد در برابر الاهلی است این‌ها همه زیبایی‌های فوتبال است و باید آن را بپذیریم.

مطهری نشان داده هرگاه در زمین حضور داشته تأثیرگذار بوده است

بهتاش فریبا در خصوص عملکرد استقلال در برابر الشرطه عراق عنوان کرد: استقلال نیمه اول در برابر الشرطه بازی خوبی را ارائه نکرد چرا که پاسور یا بازیگردان خوبی که بتواند توپ‌ها را به خوبی به مهاجمان برساند نداشت و همین امر باعث شد در نیمه اول توپ‌های خوبی به دیاباته و مهدی قایدی نرسد. در نیمه دوم با آمدن مطهری و علی کریمی تفکرات تیم استقلال تغییر کرد و پاس‌های درست و تغییر منطقه بازی درستی را از بازیکنان شاهد بودیم. در ادامه فشار‌های استقلال به حدی شد که هم گل زنی کردند و هم چند موقعیت ساختند.

او تصریح کرد: مطهری نشان داده است هرگاه در زمین حضور داشته تأثیرگذار بوده است و همین موضوع خود یک نکته مهم برای سرمربی استقلال است. شما دیدید حضور علی کریمی در نیمه دوم باعث شد تا استقلال بازی سازی خوبی را انجام دهد. در این چند روز همه می‌گفتند چرا علی کریمی را از ابتدا در ترکیب قرار نداشت؟ درست است بازی خوبی از علی کریمی دیدیم، اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که کریمی ۱۲ روز با تیم استقلال تمرین نکرده است. طبیعی بود که نامجو مطلق او را از ابتدا در ترکیب قرار ندهد.

در حال حاضر کادر فنی استقلال باید شرایط روحی و روانی تیم را بالا نگه‌دارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین درباره وضعیت روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی استقلال هم بیان کرد: معمولاً تیمی که در بازی عقب است و در ادامه یا مساوی می‌کند و یا بازی را می‌برد روحیه خوبی دارد و انگیزه بازیکنان هم بالا می‌رود. در حال حاضر کادر فنی استقلال باید شرایط روحی و روانی تیم را بالا نگه‌ دارند تا در بازی با الاهلی نتیجه بسیار خوبی حاصل شود.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر ۲ نماینده فوتبال ایران نتیجه خوبی را بگیرند و از گروه خود صعود کنند تا کار نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این زودی تمام نشود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار