توزیع ۳۶۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در اسدآباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: ۳۶۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: در هفتمین دوره رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۳۶۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از کرونای شهری و روستایی شهرستان اسدآباد توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در ایام پساکرونا، زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهد بود و باید مورد توجه تمامی نهاد‌های فرهنگ‌ساز شهرستانی قرار گیرد، افزود: با توجه به اینکه زمان قطعی ریشه کنی این بیماری هنوز مشخص نیست از این رو ایجاد امید و نشاط برای برون رفت از مشکلات روحی و روانی بیش از پیش احساس می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی به صورت مجازی و یا فیزیکی از سوی نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز سازمان‌های مردم نهاد، می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.

عبدکوند با تأکید بر تلاش برای کاهش آسیب‌های پسا کرونا، گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت درست به منظور کاهش این آسیب‌ها گام برداشت.

در مرحله ششم کمک مؤمنانه شهرستان در سومین روز از هفته دولت نیز ۴۰۰ بسته حمایتی طرح شمیم حسینی (کمک‌های مؤمنانه) موقوفه مرحوم بکائی در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در  شهرستان اسدآباد توزیع شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار