۲ بازیکن خارجی از صربستان به تیم بسکتبال باشگاه آویژه پیوستند

مدیرعامل تیم بسکتبال باشگاه آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: این تیم برای فصل جدید لیگ برتر ۲ بازیکن خارجی از صربستان را جذب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر فلاح مدیرعامل تیم بسکتبال باشگاه آویژه صنعت پارسا مشهد با اشاره به جذب ۲ بازیکن خارجی از صربستان برای فصل جدید لیگ برتر، گفت: یکی از این بازیکنان نیکولا یفتیچ ۳۳ ساله و با ۲۰۵ سانتی‌متر قد است که در لیگ کشور‌های صربستان، اسلوونی، فنلاند، فرانسه، آرژانتین، روسیه، اردن و لهستان بازی کرده است.

او افزود: دیگر بازیکن جذب شده الکساندر پونیاوویچ ۲۹ ساله و با ۲ متر قد است که قهرمانی در لیگ B فرانسه در سال ۲۰۱۷، قهرمانی کاپ بوسنی در سال ۲۰۱۸، قهرمانی زیر ۱۸ سال اروپا در سال ۲۰۰۹ و قهرمانی زیر ۱۶ سال اروپا در سال ۲۰۰۷ را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 

بیشتر بخوانید


مدیرعامل تیم بسکتبال آویژه صنعت ادامه داد: پیش از این هم مبین شیخی بازیکن سابق شهرداری گرگان برای فصل آینده با تیم آویژه صنعت به توافق رسیده بود.

فلاح بیان کرد: امسال شرایط بسیار سخت شده و هزینه تیم‌ها بسیار بالاست لذا امیدواریم با جذب این بازیکنان همچون فصل گذشته بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال کشور باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.