معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد:

ارائه خدمات به متقاضیان طرح ملی مسکن از دفاتر پیشخوان دولت

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تکمیل پرونده خود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا ناصری تاجور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: با تفاهم نامه‌ای که بین این اداره کل و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان به امضا رسید، از این پس متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تکمیل پرونده خود کنند.
 

بیشتر بخوانید


او افزود: تهیه کپی برابر اصل، کنترل اصالت مدارک، احراز هویت و سکونت ۵ ساله، بارگذاری تعهد نامه و کنترل چک لیست پالایش متقاضیان در دفاتر پیشخوان انجام می‌شود و مبلغ تعیین شده جهت دریافت این خدمات در دفاتر پیشخوان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای هر متقاضی دویست هزار ریال است که توسط متقاضی پرداخت می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: لیست ۴۴ دفتر پیشخوان دولت که این خدمات را ارائه می دهند از طریق وب سایت این اداره کل به آدرس http://razavi.mrud.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی محیطی
۱۴:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
بعد از ثبت نام در دفاتر پیشخوان پیامک بعدی کی میاد؟
Iran (Islamic Republic of)
مدد حسین نژاد
۰۱:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام.من ثبت نام کردم اما برای واریز برام پیام نیومده.
تمام مدارک را نیز داده ام به دفترپیشخوان.