پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گیلان

بازدید از مراکز تولیدی گیلان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس کل و جمعی از مسئولان دادگستری گیلان امروز از ۲ واحد تولیدی در رشت بازدید کردند.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری گیلان گفت: بازدید از مراکز تولیدی در راستای مصوبات این ستاد برای بررسی موانع تولید به طور مستمر انجام می‌شود.

او هدف از این بازدید را بررسی میدانی روند تولید و وضعیت اشتغال کارگران ۲ شرکت ریسندگی و بافندگی خاور و فومنات اعلام کرد.

دادستان مرکز استان گیلان اظهار داشت: در سال‌های گذشته با واگذاری برخی واحد‌های تولیدی به افراد فاقد اهلیت از سوی شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند، برخی از این واحد‌ها در آستانه تعطیلی قرار گرفتند.

فلاح میری با بیان اینکه با دستورات قضایی و پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها دوباره فعال شده و به چرخه تولید بازگشتند، افزود: در خصوص برخی واگذاری‌های منجر به اخلال در نظام تولید نیز پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

او ادامه داد: دستگاه قضایی با نظارت بر روند واگذاری کارخانه ها، اجازه نخواهد داد تصمیم گیری اشتباه برخی مدیران، منجر به توقف فعالیت و تعطیلی آنها شود.

دادستان مرکز استان گیلان تصریح کرد: واحد‌های تولیدی باید به افرادی واگذار شود که علاقه‌مند به امر تولید و اشتغال و دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند تا شاهد احیای کارخانه‌ها و رونق تولید در استان گیلان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان و سیدمهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان امروز با هدف حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال از خطوط تولید ۲ شرکت بافندگی فومنات و ریسندگی خاور دیدن کرد و با حضور در جمع کارگران این دو شرکت، مشکلات سد راه تولید در این مجموعه‌ها را از زبان مدیران و کارگران جویا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.