ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی رکورد زد/ احتمال لغو تمرینات نظامیان صهیونیست

بنا بر اعلام مقامات بهداشت رژیم صهیونیستی، در شبانه روز گذشته بیش از ۶۶۰۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شینهوا، روز چهارشنبه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است ۶۶۶۷ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا آلوده شدند که این بالاترین آمار روزانه ابتلا به کووید-۱۹ در اسرائیل از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون محسوب می‌شود. پیش‌تر بالاترین تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سرزمین‌های اشغالی مربوط به روز شانزدهم سپتامبر با ۶۰۶۳ مورد بود.

تعداد مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در اسرائیل نیز در این روز به بالاترین سطح یعنی ۳۱ مورد رسید تا در مجموع تعداد افرادی که بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند به یک هزار و ۳۱۶ نفر برسد.

از سوی دیگر مقامات نظامی این رژیم خبر از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در میان نیرو‌های نظامی می‌دهند. گفته می‌شود ارتش این رژیم در حال بررسی لغو تمرینات نظامی خود به مدت دو ماه است.

بنا بر اعلام رسانه‌های صهیونیستی از هفته گذشته شمار ابتلا به کرونا در ارتش این رژیم به اوج خود رسیده است. به گفته یکی از مقامات نظامی در تمرینات هفته گذشته تست کرونای ۱۰۰ نظامی مثبت شده است.

خبرگزاری هاآرتص رژیم صهیونیستی نیز از تصمیم مقامات این رژیم برای اجرای مجدد مقررات قرنطینه خبر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار