کشاورزان نباید دغدغه درآمد فروش محصولات را داشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : سیاست دولت این است که کشاورزان هیچ دغدغه و نگرانی بابت دریافت به موقع درآمد حاصله از فروش محصولاتشان به دولت نداشته باشند و امیدوارم این رویه در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به پایان برداشت اکثر اراضی کشت گندم استان در خصوص اقدامات دولت در زمینه حمایت از کشاورزان، گفت : یکی از اولویت‌های ما در زمینه حمایت از گندم کاران خرید تضمینی و پرداخت به موقع پول ناشی از این خرید بود.

او گفت : خرید تضمینی گندم تاکنون ۵۶۰ هزار تن بوده که به همبن منظور تاکنون ملبغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۹۹ درصد کل لیست بانکی به کشاورزان عزیز پرداخت گردیده است؛ این در حالیست که خرید توافقی گندم به مقدار ۳۸ هزار و ۹۴۰ تن است.

معاون استاندار به اقدامات دولت در خصوص کشت دانه روغنی کلزا اشاره کرد و افزود: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان ۴ هزار ۸۲۲ تن است که مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال یعنی معادل ۱۰۰ درصد خرید تضمینی پرداختی صورت گرفته است و همچنین مقدار ۶ تن نبز خرید دانه گلرنگ داشته‌ایم که در قبال آن مبلغ ۲۵۹ میلیون ریال یعنی معادل ۱۰۰ درصد خرید، پرداختی صورت گرفته است.

حاتمی گفت: سیاست دولت این است که کشاورزان هیچ دغدغه و نگرانی بابت دریافت به موقع درآمد حاصله از فروش محصولاتشان به دولت نداشته باشند و امیدوارم این رویه در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار