رئیس دانشگاه علوم پزشکی هواز:

در هیچ مدرسه خوزستان ابتلای خوشه‌ای به کرونا نداشته‌ایم

ابول نژادیان گفت: ما در استان خوزستان در هیچ مدرسه‌ای ابتلا به کرونا به صورت خوشه‌ای نداشته‌ایم و گزارشی از ابتلای تعداد زیادی از معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.

در هیچ مدرسه خوزستان ابتلای خوشه‌ای به کرونا نداشته‌ایم

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان و معلمان خوزستانی به کرونا گفت: در خوزستان در هیچ مدرسه‌ای ابتلا به کرونا به صورت خوشه‌ای نداشته‌ایم و گزارشی از ابتلای تعداد زیادی از معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.

او بیان داشت: در هفته اول شهریورماه تعداد محدودی از دانش‌آموزان و معلمان مبتلا به کرونا ویروس را داشتیم همچنان که در مشاغل دیگر نیز افراد مبتلا به کرونا وجود دارند ودر هفته دوم و سوم شهریورماه نیز وضعیت اینگونه بود.

ابول نژادیان افزود: پیش از بازگشایی مدارس نیز تعداد محدودی از دانش‌آموزان و معلمان به کرونا مبتلا شده بودند و اکنون نیز این موارد وجود دارد، اما به نحوی نیست که باعث نگرانی والدین شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در همه مشاغل و حرفه‌ها افراد مبتلا به کرونا وجود دارد و اتفاقا زنان خانه‌دار و بازنشستگان بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند و همان طور که موارد ابتلا به کرونا بین پزشکان، کارمندان و کارگران دیده می‌شود، در کودکان و معلمان نیز وجود دارد، اما اینکه مدرسه‌ای مرکز آلودگی باشد، در خوزستان گزارشی در این خصوص نداشتیم و عموما ابتلا در خانواده‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.