برگزاری مراسم زنگ "ما قوی هستیم" در آغاز هفته دفاع مقدس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت : دفاع مقدس زیربنایی مستحکم و پشتوانه‌ای ابدی برای انقلاب و مقاومت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم به صدا در آوردن زنگ "ما قوی هستیم" به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و قرائت میثاق نامه دانش آموزان و امضای دلنوشته برای سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین ضمن اشاره‌ای مختصر به تاریخچه جنگ تحمیلی گفت : دشمنی و عناد شدید ابرقدرت‌ها با جمهوری اسلامی ایران از زمانی آغاز شد که ایدئولوژی پرمفهوم و با صلابت ولایت فقیه وارد سیاست روز دنیا شد.

او افزود: در زمان طاغوت کشور ایران از ابعاد مختلف بخصوص نظامی کاملا وابسته غرب بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عراق با همراهی و کمک مالی و تسلیحاتی ابرقدرت‌های شرق و غرب در حالی به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حمله کرد که انقلاب نوپای ما هنوز از لحاظ نظامی دچار کمبود‌های بسیاری بود. اما جوانان انقلابی با روحیه‌ای جهادی و با اراده‌هایی پولادین توانستند مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا بایستند و ابهت امروز ایران اسلامی را رقم بزنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در حوزه‌های مختلف بخصوص صنایع نظامی و تسلیحاتی ادامه داد: تجربه بی نظیر هشت سال دفاع مقدس و خودباوری ملت ایران باعث شده که در رشد و توسعه علمی و فناوری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و به اذعان خود صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین تهدید جدی برای سلطه طلبان و زورگویان دنیای امروز باشیم.

الماسی فرد ضمن افزود: اکنون آینده ایران اسلامی به دستان شما دانش آموزان رقم خواهد خورد. ما منکر مشکلات موجود نیستیم، اما معتقدیم با خودباوری و پیروی از رهبری نظام و اتکا به توان داخلی پتانسیل عظیمی برای غلبه بر مشکلات وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار