رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد کرمانشاه شد

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با استقبال استاندار کرمانشاه و مسئولین استان شامگاه چهارشنبه وارد کرمانشاه شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد کرمانشاه شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به استان کرمانشاه گفت :از همه مدیران استان کرمانشاه تقدیر و تشکر دارم، این سفر چند هدف خاص دارد، اول اینکه بازدید و سرکشی از طرح‌های عمرانی استان که با اعتبار یک هزار میلیارد تومان تا انتهای سال جاری و نهایتاً سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهید رسید.

نوبخت افزود: همچنین تعدادی از واحد‌های مسکونی بازسازی شده در سیل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و موافقت شده که تعداد دیگری واحد مسکونی برای افراد کم درآمد احداث گردد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌های ویژه تولیدی در دستور کار اجرا است، ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این سفر، چون سال جهش تولید هست، طرح‌های ویژه تولیدی را در دستور کار داریم و فردا موافقت نامه آن‌ها را مبادله خواهیم کرد؛ اینکه دقیقاً چه تعدادی طرح عمرانی و تولیدی داریم در ستاد اقتصاد مقاومتی به ریز به بحث گذاشته خواهد شد.

نوبخت در این سفر یک روزه، فردا (سوم مهرماه) از پروژه ورزشگاه شش هزار نفری شهر کرمانشاه، باغ موزه دفاع مقدس، پروژه تصفیه خانه آب کرمانشاه و پایانه مرزی پرویز خان شهرستان قصر شیرین بازدید خواهد کرد.

معاون رییس‌جمهور همچنین در مراسم افتتاحیه ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده ناشی از سیل شهرستان هرسین، مجموعه فرهنگی و یادمان شهدای گیلانغرب و کلنگ‌زنی مسکن خانوار‌های نیازمند و فاقد سرپناه نیز شرکت می‌کند.

نوبخت در این سفر در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار