ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس+۱۰ زنجان

سرپرست پلیس راهور استان  زنجان گفت: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع کلیه خدمات خودرویی پلیس در زمینه ترخیص خودرو در مراکز پلیس+۱۰ زنجان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  مظفری سرپرست پلیس راهور استان  زنجان گفت: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا امکان ترخیص خودرو‌های توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در استان زنجان فراهم شده است.

او تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفته است، مالکان خودرو‌های فاقد شکایت سیستمی و دستور قضائی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس+ ۱۰ نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ مظفری، خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو، ارائه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک، شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

او همچنین، اظهار داشت: پس از ثبت و تائید مدارک توسط کاربر پلیس + ۱۰ و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، در صورت تائید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود.

سرپرست پلیس راهور استان زنجان، بیان داشت: در صورت عدم تائید توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مربوطه مراجعه کند.

سرهنگ مظفری همچنین یاد آور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان زنجان به اجرا در آمده و شامل شهرستان‌های تابعه نمی‌باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

او افزود: واگذاری مراحل تکمیل پرونده ترخیص خودرو به مراکز پلیس+۱۰ مزایایی فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به کاهش هزینه ایاب و ذهاب مراجعین در خصوص مراجعه به نزدیکترین محل پلیس+۱۰ و حذف خدمات کاغذی و صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.