کاهش ۱۹ درصدی تردد خودرو در محور‌های آذربایجان شرقی

 رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ثبت بیش از ۱۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو در محور‌های مختلف استان طی شش ماهه امسال خبر داد و گفت: این آمار کاهش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بلوکی رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی  گفت: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محور‌های مختلف استان، این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۱۹ درصد کاهش داشته است.

او گفت: از کل تردد ثبت شده، ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

او محور‌های رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۲۰ میلیون و ۷۰ هزار، تبریز- صوفیان با بیش از ۹ میلیون و ۴۹۲ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از شش میلیون و ۴۵۳ هزار و محور بناب–مراغه را با بیش از دو میلیون و ۵۶۹ هزار تردد، پرترددترین محور‌های استان طی شش ماهه امسال اعلام کرد.

بلوکی محور‌های رفت و برگشت تبریز- خواجه و محور میاندوآب-ملکان را ازدیگر محور‌های پرتردد استان در این مدت برشمرد و گفت: میانگین متوسط تردد روزانه در محور‌های مختلف استان بیش از ۷۶۳ هزار تردد است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار