برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ظرفیت‌های موجود در تشکل‌های مردم نهاد و جوانان فعال استان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با بیان اینکه بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، تکلیف همگان در حوزه ی انتقال آموزه های دفاع مقدس و تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران مشخص و مبرهن است گفت: جنگ همه جانبه دشمنان اسلام و ایران اسلامی در ابعاد و اشکال مختلف همچنان ادامه دارد و می توان گفت که دفاع همچنان باقیست و برای حفظ دستاوردها و ارزش های نظام نیازمند مشارکتی همگانی هستیم.

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: برای شکستن ابهت ابرقدرت های زورگوی جهان، اعتماد به جوانان در راستای اتحاد و انسجام ملی سرلوحه ی برنامه های مسئولین استان باشد.

معاون استاندار بیان کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدا و خانواده ی ایثارگران هستیم و وظیفه داریم در راستای تحقق آرمان های این عزیزان قدم برداریم.

او افزود: برگزاری کنگره شهدای استان اردبیل باید در اولویت برنامه های حوزه ی ایثار و شهادت قرار گیرد و  در این راستا تمامی مدیران استان موظف به همکاری با مسئولین امر برای برگزاری این کنگره می باشند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات حوزه ی ایثار و شهادت سازمان جهاد کشاوری استان، در خصوص جانمایی یادمان شهدای نیروی دریایی، برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران اجتماعی و اختصاص هفته استانی ایثار و شهادت بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.