بازارچه فروش محصولات روستاییان بزودی در بمپور راه‌اندازی می‌شود

بخشدار مرکزی شهرستان بمپور گفت: بازارچه فروش محصولات روستاییان با هدف تحقق اهداف شعار سال مبنی بر «جهش تولید» بزودی در این بخش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زینب علم بخشدار مرکزی شهرستان بمپور در نشست با دهیاران بخش مرکزی بمپور اظهارداشت: ایجاد کارگاه‌های مختلف و همچنین بازارچه فروش محصولات روستاییان شامل فروش محصولات کشاورزی از مهمترین برنامه‌های دهیاران است بطوریکه با راه‌اندازی این کارگاه‌ها زمینه اشتغالزایی و توسعه روستا فراهم می‌شود.

او افزود: در همین راستا تا کنون چندین کارگاه خیاطی و سوزن دوزی برای زنان سرپرست خانوار در بخش مرکزی بمپور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد این کارگاه‌ها درحال افزایش است.

بخشدار مرکزی بمپور گفت: با توجه به درخواست بانوان نسبت به برگزاری کلاس‌های خیاطی و سوزن دوزی بزودی دوره‌های رایگان آموزش سوزن دوزی و همچنین خیاطی در تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی برگزار خواهد شد.

او افزود: توجه به ظرفیت‌های روستا‌ها و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند اقدام مناسبی در راستای چرخه تولید باشد بطوریکه اگر زمینه حمایت روستاییان در بخش تولیدات در دستورکار تمامی دستگا‌ها قرار گیرد شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار