معاون نظارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

واحد غیرقانونی و متخلف شارژ گاز خانگی در زاهدان شناسایی شد

محمد قاسمی گفت: واحد غیرقانونی و متخلف که به صورت مخاطره آمیز نسبت به شارژ گاز ال پی‌جی (گازخانگی) اقدام می‌کرد در زاهدان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد قاسمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در جریان بازرسی‌های مرحله‌ای از واحد‌های صنفی شهرستان زاهدان در دوم مهرماه سالجاری و به منظور اجرای مصوبات کمیته سوخت سیستان و بلوچستان مبنی بر نداشتن صورت قانونی فعالیت واحد‌های صنفی که مبادرت به شارژ ال پی جی (گازخانگی) کرده‌اند از واحد‌های مذکور بازدید به عمل آمد.

او افزود: در جریان بازدید‌های به عمل آمده چهار واحد تذکر، اخطار و تعهد نسبت به جمع‌آوری وسایل و تعطیلی واحدصنفی دریافت کردند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: در ادامه این بازدید‌ها و شناسایی واحد متخلف، پرونده تخلف این واحد به دلیل گرانفروشی به ارزش ۸۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدورحکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او تصریح کرد: هرگونه خدمات مربوط به سوخت‌های دوگانه CNG از سوی مرکز و نمایندگی‌های مجاز معرفی شده از اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین، انجام خواهد گرفت.

قاسمی بیان کرد: مردم تخلفات اقتصادی، مانند گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار و انبار‌های بی‌نام و نشان را از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ و یا با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به حوزه ستادخبری به‌صورت حضوری و کتبی گزارش دهند و متعاقبا این سازمان اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف–غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

اوادامه داد: مردم عزیز می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارش‌های خود را ثبت کنند که از سوی بازرسان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار