دولت برای حل مشکل آب شرب هرسین چاره اندیشی کند

نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب شرب هرسین یک مطالبه عمومی و قدیمی است که متاسفانه تاکنون حل نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رضایی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان که باحضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد،گفت: مساله آب شرب شهر هرسین بغرنج است که لازم است دولت با اختصاص اعتبار لازم برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند.

او همچنین عنوان کرد: در اثر سیل فروردین ماه پارسال بسیاری از زیرساخت‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین آسیب دیده که نیازمند بازسازی است و براساس کارشناسی که صورت گرفته برای انجام این کار ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این نماینده مجلس همچنین برای رفع مشکل بیکاری کرمانشاه بخصوص شهرستان‌های شرقی این استان و آسفالت راه‌های روستایی از رئیس سازمان برنامه بودجه درخواست مساعدت کرد و گفت: باتوجه به حجم بالای کار، اعتبارات استانی برای انجام این کار کافی نیست، نیاز است که دولت در این زمینه کمک کند.

رضایی گفت: معاون رئئیس جمهور امروز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای شروع عملیات احداث باغ موزه کرمانشاه اختصاص داد و همچنین تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع مشکل مسکن محرومان استان منعقد کرد.

او در پایان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور پایمردی، ایثار و فداکاری همه مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار