دستگاه‌های اجرایی برتر در مازندران تجلیل شدند

پنج دستگاه اجرایی برتر مازندران در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مفید غلامی راد دبیر کارگروه جشنواره شهید رجایی مازندران در مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در استان، گفت: برای تعیین برترین‌ها، دستگاه‌های اجرایی به پنج گروه " آموزشی، پژوهشی و فرهنگی "، " گروه تولیدی و خدماتی "، " گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت "، " گروه سلامت و رفاه اجتماعی " و " گروه عمومی و قضایی " تقسیم شدند.

او افزود: بر این اساس در هر مجموعه‌ای یک دستگاه بر اساس عملکردش در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برتر شناخته شد.

غلامی راد از اداره کل آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نام برد و گفت: اداره کل امور مالیاتی هم در گروه تولیدی و خدماتی به عنوان برتر شناخته شده است.

او از اداره کل بنادر و دریا نوردی امیرآباد به عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت یاد کرد و افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی هم در گروه عمومی و قضایی برتر شدند.

دبیر کارگروه جشنواره شهید رجایی مازندران گفت: ارزیابی‌های انجام شده در مازندران نشان می‌دهد که از سال ۹۴ تاکنون عملکرد دستگاه‌ها در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی که برنامه محوری است، رشد خوبی داشته و نتیجه آن رضایت مندی مردم بوده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار