فعال شدن ۲ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در بروجرد

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: برای انتخاب رشته مطلوب دانش آموزان پذیرفته شده مرحله نخست کنکور سراسری امسال ۲ پایگاه در سطح این شهرستان فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: برای انتخاب رشته مطلوب دانش آموزان پذیرفته شده مرحله نخست کنکور سراسری امسال ۲ پایگاه در سطح این شهرستان فعال شد.

محمد مهرافزون افزود: در این ۲ پایگاه امید و پیوند مشاوران با استفاده از نرم افزار‌های مورد تایید سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته برای مراجعان به این مراکز خواهند کرد.

او اظهار داشت: انتظار می‌رود داوطلبان برای انتخاب رشته مناسب از مراجعه به مراکز بدون مجوز خودداری نمایندو از مشاوره پایگاه‌های تعیین شده که افرادی کارشناس و مجرب هستند بهره‌مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان‌کرد: امسال کنکور سراسری در بروجرد با حضور پنج هزار و ۵۸۴ داوطلب برگزار شد، که ۲ هزار و ۳۳۵ نفر از این تعداد مرد و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند.

مهرافزون افزود: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۱۵ نفر در رشته ریاضی و انسانی، ۲۶۵ نفر در رشته هنر، ۲ هزار و ۸۳۴ نفر در رشته تجربی و ۵۷۰ نفر در رشته زبان‌های خارجی بایکدیگر رقابت کردند.

او بیان داشت: خدمات این پایگاه‌های انتخاب رشته به صورت حضوری و غیرحضوری با تعیین وقت قبلی صورت می‌گیرد و در نوبت صبح و بعد ازظهر آماده خدمت رسانی مشاوره‌ای و شغلی به دانش آموزان هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.