احداث ۲۹ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در حال حاضر ایجاد ۲۹ طرح صنعتی را در دست احداث داریم که با بهره‌برداری از آن‌ها تنوع محصولات بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی‌نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در حال حاضر ایجاد ۲۹ طرح صنعتی را در دست احداث داریم که با بهره‌برداری از آن‌ها تنوع محصولات بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند و تنوع محصولات یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد منطقه ویژه ماهشهر است.

او با اشاره به استقبال سازمان از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران افزود: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اولین منطقه تخصصی کشور و هاب صنعت پتروشیمی کشور است.

شهیدی‌نیا با اشاره به ظرفیتی بالغ بر ۲۶ میلیون تن محصولات پتروشیمی در این منطقه افزود: ۳۵ درصد از ظرفیت صنایع پتروشیمی کشور با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد دلار در این منطقه ایجاد شده است و زیرساخت‌های منحصر به فردی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موجود است که نه تنها برای صنایع پتروشیمی بلکه برای ایجاد دانش فنی قابل استفاده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: در آینده نیز شاهد تولید دانش‌های فنی دیگر و قطع وابستگی کشور به کشور‌های خارجی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.