اهدای ۱۳ هزار بسته معیشتی به نیازمندان گنابادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: ۱۳ هزار بسته معیشتی در پنج ماه اخیر با هدف کمک به اقشار محروم و نیازمند توسط بسیج در سطح این شهرستان اهدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گناباد روز پنجشنبه در مراسم توزیع ۵۴۰ عدد از این بسته‌های معیشتی در گناباد گفت: کمک‌های مومنانه قرارگاه مواسات و همدلی در این چارچوب در پنج مرحله با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در مناطق شهری و روستایی گناباد توزیع شده‌اند.

او افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی اعطا شده به اقشار محروم و نیازمند در سطح گناباد یک میلیون ریال است.


بیشتر بخوانید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران گناباد ادامه داد: همچنین ۳۰ سری جهیزیه رایگان از سوی این ناحیه با همراهی شهروندان نیکوکار از ابتدای امسال تاکنون به خانواده‌های مستمند ساکن این شهرستان اهدا شده است.

محبی بیان کرد: ۳۰ سری جهیزیه دیگر در همین چارچوب تدارک شده که کار اهدا آن‌ها به نیازمندان گنابادی در دست اقدام قرار دارد.

او تصریح کرد: بسیج ناحیه گناباد همچنین در چارچوب اقدامات محرومیت‌زدایی در این شهرستان، پنج واحد مسکن را برای واگذاری به افراد بی‌بضاعت زیر پوشش سازمان بهزیستی توسط بسیج سازندگی در دست ساخت دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.