فرمانده سپاه لرستان‌ اظهارکرد:

آمریکا توان جنگ نظامی علیه ایران مقتدر را ندارد

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه آمریکا توان جنگ نظامی علیه ایران مقتدر و مستقل را ندارد گفت: دشمنان با ایجاد عملیات و جنگ روانی به دنبال نا امید کردن ملت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ظهر امروز در حاشیه یادواره شهدای پلدختر در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه درگیری نظامی ما با آمریکا از سال ۵۹ و همزمان با جنگ تحمیلی شروع شد اظهار داشت: آمریکا به طور مستقیم و غیر مستقیم حامی رژیم بعث عراق بود و با کمک شوری سابق هشت سال با ما جنگیدند و در نهایت شکست خوردند.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در آغاز جنگ انقلابی نوپا بود، ارتش آن از هم پاشیده شده و سپاه هم هنوز تشکیل نشده بود افزود:در اوایل جنگ قدرت در دست لیبرال بنی صدر بود یعنی کشور ایران در ضعیف‌ترین وضعیت و دشمنان در قویترین وضعیت قرار داشتند، ولی با این وجود ضربه شصت ایران را دیدند و هیچ غلطی نکردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد:در حال حاضر ایران اسلامی یک کشور بزرگ است که تجربه هشت سال جنگ سخت را دارد و همه نیاز‌های دفاعی خود را در داخل کشور رفع می‌کند و در بحث آموزشی، تجهیزات و امکانات نظامی خودکفا هستیم.

کشکولی بیان کرد: ایران در بحث گسترش منطقه‌ای در کنار کشور‌های اسلامی منطقه قرار دارد، ولی آمریکا فرو ریخته و آمریکای سابق نیست و در شرایطی قرار ندارد که وارد جنگ با ایران مقتدر و اسلامی شود.

او گفت: افول قدرت غرب شروع شده و برای اینکه اجازه ندهند ریزش زیادی داشته باشند فقط گزاف کرده و به دنبال عملیات و جنگ روانی علیه ملت‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: هیچ چیزی از آمریکا باقی نمانده است و آن‌ها به دنبال سوء مدیریت و بدهی‌های اقتصادی خود هستند و دیگر کشور‌های جهان سوم هم به حرف آن‌ها گوش نمی‌دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.