رعایت نکردن اصول بهداشتی در بندر ماهشهر

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر گفت: از روز‌های پایانی مرداد ماه به این سو، ما شاهد رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی شهروندان بودیم.

شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روز‌های پایانی مرداد ماه به این سو، ما شاهد رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی شهروندان بودیم که با اقداماتی نظیر مسافرت‌های غیر لزوم به خصوص به مناطق آلوده همچون شمال کشور و استان‌های همجوار دارای وضعیت قرمز و همچنین برخی تجمع‌ها محرم، موجب افزایش یافتن مجدد بیماران شده و در حال ورود به وضعیت قرمز هستیم.

او افزود: بر همین اساس باتوجه به افزایش چشمگیر مبتلایان باید بیان کنم درحال ورود به پیک دوم هستیم که با فرارسیدن فصل پائیز و بیماری‌های خاص این فصل همچون آنفولانزا و ناراحتی‌های قلبی، مطمئناً وضعیتی به مراتب شدیدتر از پیک اول خواهیم داشت.

شنبدی بیان داشت: از سوی دیگر رعایت نکردن نکات بهداشتی در سطح جامعه بویژه برخی ادارات، بانک‌ها و مراکز عمومی موجب این افزایش را دوچندان کرده و لذا خواستار تشدید نظارت‌ها و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از افزایش فزاینده مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان هستیم.

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر گفت: در خصوص موارد پشتیبانی که دستگاه‌های اجرایی و عضو این ستاد میبایست صورت دهند مهمترین آن‌ها مربوط به بیمارستان نفت و پتروشیمی واقع در شهرک بعثت ماهشهر بوده که تقاضا داریم مدیران مربوطه آن همچون ماه‌های گذشته بویژه دوران پیک بیماری، مجموعه بهداشت و درمان را یاری نموده و ضمن تجهیز و افزایش تخت‌های مراقبت‌های ویژه و کرونایی، آمادگی خود را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.