توزیع تجهیزات ورزشی بین دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان گفت: ۹ هزار بسته ورزشی بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه ۹ هزار بسته ورزشی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

سردار خرمدل با بیان اینکه این بسته‌ها شامل لباس ورزشی، کفش و توپ است افزود: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون تومان است.

او بیان کرد: در مرحله‌های قبل بسته‌های غذایی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه وبویراحمدی توزیع شد.
 
فرمانده سپاه فتح استان گفت: بسته‌هایی که برای دانش آموزان خریداری شده با مشورت آموزش و پرورش و بر اساس نیاز آنان تهیه شده است.

سردار خرمدل با بیان اینکه حضور سپاه در عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود: برگزاری رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، ابراز همدلی با آسیب دیدگان از کرونا و حمایت از نیازمندان از دیگر برنامه‌های بسیج و سپاه است که با استقبال خوب خیّران نیز همراه شده است.

زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش هم در این همایش با تقدیر از خدمات سپاه فتح استان گفت: در پی رهنمود‌های رهبری پویش‌هایی در سراسر کشور شکل گرفته و سپاه فتح استان هم تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان در همین خصوص به نیازمندان کمک کرده است.

زارع پور با اشاره به اینکه تعدادی از دانش آموزان به صورت حضوری آموزش می‌بینند و ضدعفونی روزانه مدارس ضروری است افزود: در خصوص هزینه‌هایی که در این مدت به مدارس تحمیل شده به کمک خیران نیازمندیم.
 
وی از اهداء لوازم آزمایشگاهی به دانش آموزان نیازمند در آینده نزدیک نیز خبر داد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.