ثبت نام ۲۲۵۰ متقاضی گاز مایع در سامانه سدف

۲۲۵۰ متقاضی مازندرانی گاز مایع از اول شهریورماه امسال تاکنون در سامانه سدف ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با آغاز طرح کنترل و ساماندهی الکترونیکی گاز مایع که از اوایل شهریور ۱۳۹۹ به اجرا در آمد حدود ۲۲۵۰ نفر در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) در مازندران ثبت نام کردند.

او افزود: آخرین مهلت دریافت گاز مایع بدون ثبت نام تا تاریخ ۱۵ مهر می‌باشد و از آن تاریخ به بعد متقاضیان فقط از طریق ثبت نام در سامانه سدف می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رجب پور گفت: روند ثبت نام متقاضیان و مراجعه شرایط دریافت گاز مایع فقط برای شهروندان فاقد انشعاب گاز شهری بوده که با مراجعه به سامانه newTejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کرده که پس از بررسی‌های لازم و واجد شرایط بودن متقاضیان از طریق پیامک مراحل بعدی به آنان اطلاع رسانی می‌شود.

او استقبال مصرف کنندگان گاز مایع از طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع را اطلاع رسانی درست و به موقع دانست و گفت: با روند پیش رو امید است مردم شریف استان با ثبت نام به موقع و مطلع شدن از مجاری قانونی از سوء استفاده احتمالی برخی سودجویان جلوگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:شهروندان در صورت هرگونه تخلف مراتب را به سامانه شکایت مردمی ۰۹۶۲۷ و ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ سامانه هوشمند پیامگیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
تو را بخدا سامانه را ازاد کنید بشود ثبت نام کرد از عشایر هستم دسترسی کافی نت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
سعیدنیکی
۰۱:۳۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
درخواست کپسول فر
آخرین اخبار