خانواده‌های شاهد و ایثارگر خاش تجلیل شدند

خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان جامعه اصناف و بازاریان شهرستان خاش گرمیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نوراحمد هاشمزهی رییس اتاق اصناف خاش با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوران پر افتخار دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بوده و افزون بر ۱۰ هزار شهید اصناف گوای آن است اظهارداشت: اصناف و بازاریان در جبهه دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی مالی و نیز نثار جان خود برای حفظ ارزش‌های اسلامی، انقلابی و دفاع از مرزهای میهن نقش آفرینی داشته‌اند.

نوراحمد هاشمزهی بیان کرد: جامعه اصناف و معتمدان همچنان در صحنه حاضر بوده و به مانند دوران دفاع مقدس و سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌کوشند.

فرمانده سپاه خاش نیز با قدردانی از تلاش‌های اصناف برای اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب حضوری موثر در جامعه افزود: نقش آفرینی اصناف و بازاریان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و کمک به حل مشکلات و تامین نیازهای مردم ستودنی است.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی اظهارداشت: دوران دفاع مقدس عرصه حضور مقتدرانه رزمندگان شجاع و دلیرمردانی است که جانانه از حریم اسلام و میهن صیانت کردند و هم‌اینک بعد از گذشت افزون‌بر چهار دهه یاد و نام شان جادوانه است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار