ترس عجیب سرباز صهیونیستی از تزریق آمپول! + فیلم

فیلم منتشر شده از فریادهای یک سرباز صهیونیستی از ترس تزریق آمپول به رگ دستش، واکنش طنز کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سربازهای صهیونیستی همواره در موقعیت‌های مختلف ترس و ضعف خود را نشان داده اند و در شرایطی مانند مانورهای برگزار شده توسط رژیم غاصب صهیونیستی ثابت کرده اند که در موقعیت‌های ویژه جنگی از شجاعت و توان رزمی کافی بهره‌مند نیستند.

اخیرا ویدئویی از یک سرباز صهیونیست در فضای مجازی منتشر شده که در حال تزریق آمپول به رگ دستش به شدت ترسیده و فریاد می‌زند؛ انتشار این فیلم واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به همراه داشت و بار دیگر ترسو بودن سربازان صهیونیست را آشکار کرد.


بیشتر بخوانید


در ادامه ویدئوی منتشر شده از واکنش عجیب سرباز صهیونیست برای زدن آمپول را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
اهل هر کجا باشه جان دارد و جان شیرین خوش است .
اگر سیاست مداران یک کشور ظالم هستند دلیل بر این نیست که همه آدمهای اون کشور ظالم و بی رحم هستند .انسان بودن ربطی به دین و نژاد و مسلمانی و غیرمسلمانی ندارد .
هستند کسایی که به فکر خود خدا دوست و مومن هستند ولی یک عده از دست در امان بودن از ظلمشان به خدا پناه میبرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
ترس از آمپول چه ربطی به سرباز بودن داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۵۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
در پاسخ به شما علی آقا فوبیا یک ترس غیر ارادی هستش و پاسخ های اون با تنگ شدن حبابک های شش و افزایش ضربان قلب همراهه یه جورایی فرد احساس میکنه که با این کار میمیره و دست و پا میزنه تا خودشو نجات بده و به خاطر همینه که سرباز اسرائیلی(صهیونیستی) به آمپول نگاه نمی کنه چون باعث تشدید اون حس میشه. اما قصد ما با این دفاع ، دفاع از کارهای بی رحمانه و جنایت کارانه اونا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
خوب دلیل نمیشه.. خیلی فوبیا امپول دارن..حالا طرف میتونه یا عادم معمولی باشه یا یه ادم نظامی.. میتونه ایرانی باشه یا هر جای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
ترس از آمپول هیچ ربطی به شجاعت و این حرف ها ندارد. هیچ ربطی هم به مذهب ندارد و هیچ ربطی هم به سیاست ندارد. خیلی از مردم از امپول می ترسند ولی انسان موفقی هستند. مهم این است که انسان از از دست دادن پست و مقام دنیوی نترسه و بتونه جایگاه خودش رو در وقت و زمان بدون بازدهی برای مردم به فرد دیگری بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
خوب هستن کسانی که ازسوزن میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
آخه اصلا چی میشه گفت!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
حیونکی! چقدر ترس داره!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
شرط اول یک نظامی بودن شجاعت سربازی که از وارد شدن یک نیدل سرنگ به بدنش این همه ترس و وحشت داره ایا شجاعت ایستادگی در مقابل گلوله حتی یک ام ۱۶ کالیبر ۵.۵ رو داره تاچه برسه سر بیرون اوردن از جان پناه در مقابل گلوله توپ ۲۳ م م
آخرین اخبار