خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد:

امت اسلام در مقابل توطئه دشمنان، بدخواهان و بد اندیشان مقاومت می‎کنند

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد، بر بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی امت اسلام تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت السلام فاطمی خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: برخی کشور‌ها به جای همراهی و بیعت با جمهوری اسلامی جهت مبازره با استکبار جهانی، با دشمن اسلام و مسلمین دست یاری داده اند و به تاسی از بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به کشور ما بدبین هستند، که این رفتار بی خردانه همان خواست دشمنان است.

او افزود: امیدواریم امت اسلام بیدار شوند و روحیه استکبار ستیزی ائمه اطهار در وجودشان بیدار شود و در مقابل توطئه و خواست دشمنان، بدخواهان و بد اندیشان مقاومت کنند.


بیشتر بخوانید


فاطمی به رفتار مسئولان کشور در برخی مراودات بین المللی هم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با الهام گرفتن از ائمه اطهار (ع) و منویات خردمندانه مقام معظم رهبری اجازه ندهند لحظه‌ای غبار حقارت بر چهره ملت ایران بنشیند و همیشه اقتدار در سراسر گیتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او ادامه داد: ایران امروز با ایران ۵۰ سال قبل قابل مقایسه نیست، زیرا در آن دوران کشور ما حیاط خلوت آمریکا بود و امروز کشور مقتدری است که در مقابل آمریکا ایستاده است.

فاطمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خاطرات آن دوران الهام بخش نسل‌های بعدی خواهد بود همانگونه که مسیر حرکت امروز ما است.

او با اشاره به خصوصیات افراد خداترس و زیرک در دین مبین اسلام افزود: این افراد تربیت یافته اسلام هستند، روحیه کمک رسانی به همنوع دارند و قبل از طلب نیاز کردن در جامعه، با کمک‌های خود، نیاز این افراد را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار