آیت الله فلاحتی:

با جنایتکاران اقتصادی به شدت برخورد شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تنبیهات شدید متخلفان گفت: با کسانی که جنایت‌های اقتصادی می‌کنند باید به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت بر برنامه داشتن، نظارت، کنترل جدی، توجه به واردات صادرات و تنبیهات قوی و شدید علیه متخلفان تأکید کرد.

او با بیان اینکه با جنایتکاران اقتصادی باید به شدت برخورد شود، افزود: مردم انتظار دارند برای کسانی که بازیگران عرصه اقتصاد هستند و مخل فعالیت‌های اقتصادی بوده قوانین سخت در قبال آن‌ها انجام شود.

امام‌ جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان اجرایی استان باید کارخانه‌های ورشکسته را رونق دهند، اظهار داشت: اشتغال دغدغه اول جوانان و کشور است و دولتمردان باید هر چه در توان دارند را برای رفع این مسئله به کار ببندند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اراده مجلس، دولت و دستگاه قضا برای حل مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: سخن گفتن در حوزه رفع مشکلات مردم نوشدارو پس از مرگ سهراب است، اما این روز‌ها کشاورزان آسیب‌های فراوانی دیده و مردم در تنگنا‌های اقتصادی قرار گرفته و با گرانی سم و کود شیمیایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

او ادامه داد: با افزایش برخی قیمت‌ها فشار به تولیدکنندگان می‌آید لذا به مسئولان اجرایی دولت در استان توصیه می‌کنم که سخت در این حوزه ورود کنند، قیمت‌ها را کنترل کرده و ثابت نگاه دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دشمن درصدد است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در فرهنگ دفاع مقدس وحماسه‌های ملت ایران تحریف ایجاد کرده و به جوانان بگوید در چهل سال اخیر کاری در کشور انجام نشده است.

آیت الله فلاحتی افزود: اگرچه امروز ملت ما با مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه رشد و شکوفایی زیادی در عرصه‌های مختلف علمی و جهانی به اثبات رساندیم.

او با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: اگرچه ایرانیان در ۲۸ صفر ماه، شهادت این امام همام را گرامی می‌دارند، اما به نقل معتبر و مورد وثوق علما ۷ صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روز گرامیداشت سالمندان در هفته آینده تصریح کرد: متأسفانه این روز‌ها برخی جوانان ما والدین خود را روانه خانه سالمندان می‌کنند و نعمت نگهداری از پدر و مادر را از خود دور نگاه می‌دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.