بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در طرح دیمه تا کنون هزینه شده است

امام جمعه رامهرمز گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۸۲ در طرح دیمه هزینه هزینه شده است، اما حالا می‌گویند؛ خاکش مناسب محصولاتی که مدنظر ما، نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه رامهرمز گفت؛ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۸۲ در طرح دیمه هزینه هزینه شده است، اما حالا می‌گویند؛ خاکش مناسب محصولاتی که مدنظر ما، نیست، در حضور استاندار نیز اعلام کردیم این طرح توهین به مردم رامهرمز و تضییع بیت المال است.

او افزود: در ماجرای جوبجی، چرا تا کنون مسئولان امر مسئله را حل نکردند، شایعه شده چندین برابر بیش از حد مجوزات لازم به معدن داران مجوز داده شد، در این ماجرا هم باید مصالح و منافع مردم توجه شود هم معدن داران و مسئولان  هر چه سریعتر راهکار و تدبیری بیاندیشند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: انتخاب محل مسکن مهر صحیح نبود، اما آیا دلیل می‌شود که، چون جانمایی طرح مسکن مهر مناسب نبود، دیگر به فراموشی سپرده شود، مسکن مهر می‌تواند مشکل مسکن نیازمندان را تا حدود زیادی مرتفع کند مسئولان باید تدبیری اتخاذ کنند تا مسئله مسکن مهر رامهرمز برای همیشه حل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.