فراخوان مشمولان اعزام به خدمت در مهر ماه امسال

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مشمولان اعزام به خدمت در مهر ماه امسال را به خدمت فراخواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ علی اشرف نجفی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه  گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

او افزود: همچنین کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم لازم است در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان  بیان کرد: با توجه به اینکه مرخصی سربازان در طول دوره بدلیل شرایط پیش آمده امکان پذیر نیست مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد، خانواده درجه یک شهدا  را به همراه داشته باشند.

سرهنگ نجفی یادآور شد: کلیه مشمولان اعزامی برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

او تاکید کرد:  حضور نداشتن  به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار