تصویب ۴۱ طرح توسعه و ایجاد باجه‌های روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت:۴۱ طرح توسعه و ایجاد باجه‌های روستایی با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال در کمیته اشتغال استان تصویب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی و اشتغال پایدار در مناطق روستایی گفت: ۴۱ طرح توسعه و ایجاد باجه‌های روستایی با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال در کمیته اشتغال استان تصویب شد که از محل این طرح‌ها حداقل ۸۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

شهریار بهنیا افزود: این اقدام بستر مناسبی برای  اشتغال  پایدار در مناطق روستایی ایجاد کرده که از ویژگی‌های مهم این طرح، کسب درآمد و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری کمتری نسبت به سایر بخش‌ها است.

او اظهار داشت: ۴۱ طرح توسعه و ایجاد باجه‌های روستایی تصویب شده مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه هفت طرح، سرپل ذهاب هشت طرح، جوانرود ۶ طرح، پاوه چهار طرح، هرسین چهار طرح، شهرستان‌های سنقر و کلیایی، صحنه و اسلام آبادغرب هر کدام سه طرح و شهرستان‌های روانسر، ثلاث باباجانی و گیلانغرب هر کدام یک طرح است.

بهنیا در ادامه اظهار داشت: در سال‌های ۹۶ و ۹۷ این اداره کل بیش از ۲۰ طرح توسعه‌ای خدمات روستایی از طریق سامانه کارا به کمیته فنی اشتغال استان معرفی و بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان این حوزه با همکاری پست بانک استان پرداخت کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.