شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذاری دارد

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شهرستان اسکو پتانسیل خوبی در زمینه نیروی انسانی و سرمایه گذاری دارد و با افتتاح  شهرک صنعتی این شهرستان زمینه توسعه صنعتی منطقه و کشور فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صالحی نیا  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم بهره برداری از شهرک صنعتی شهید نیرومند شهرستان اسکو، با بیان این‌که در سال‌های اخیر در این منطقه شهرکی ایجاد نشده بود گفت: مطالعات ایجاد این شهرک از سال‌های قبل انجام شده بود و زیر ساخت‌های آن نیز فراهم شده بود که امروز همزمان با افتتاح، با ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی قرارداد بسته شد.

صالحی نیا در مورد اقدامات انجام شده برای توسعه شهرک‌ها نیز گفت: وزارت صمت زیرساخت‌ها را به نسبت میزان صنایع مستقر فراهم می‌کند که در اکثر آن‌ها زیرساخت‌هایی از قبیل راه و برق و انرژی فراهم شده است، همچنین در برخی مناطق نیاز به نواحی صنعتی داریم که در این زمینه ایجاد ۱۰۰ ناحیه صنعتی در دست بوده و ۵۰ مورد محقق شده است؛ بقیه نیز در دست اقدام هست.

او گفت: امیدواریم طرح‌هایی که توجیه فنی دارند، با توجه به منابع استانی و شهرستانی بتوانند در خدمت تولید استان و کشور قرار بگیرند و با توجه به علاقمندی مسئولان استان قول دادیم که تمام اقدامات را برای استقرار بقیه طرح‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار