هنر کارت چیست؟/ کارتی که قصد دارد پایان دغدغه‌های معیشتی هنرمندان باشد

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کارت الکترونیکی تحت عنوان هنر کارت کرده است.

هنر کارت چیست؟/ کارتی که قصد دارد پایان دغدغه‌های معیشتی هنرمندان باشد

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که سومین مرحله ثبت نام هنر کارت، ویژه تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر، از دوم مهرماه و به مدت ده روز آغاز شده است، گفت: به منظور ارائه تسهیلات رفاهی در قالب طرح های حمایتی از هنرمندان، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تهیه کارت الکترونیکی تحت عنوان هنر کارت کرده است.

او افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله ی سوم ثبت نام هنرکارت، که از دوم مهر ماه شروع شده است و تا دوازده مهر ادامه می یابد، اعضایی که تاکنون اقدام به ثبت درخواست نکرده اند، می توانند از امروز با مراجعه به سایت هنرکارت به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات هنرکارت اقدام کنند.

مقدم گفت: براساس اطلاع رسانی های انجام شده، پیش از این، هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و مشمولین بیمه تأمین اجتماعی نسبت به ثبت درخواست صدور هنرکارت اقدام کرده اند و در این مرحله، سایر اعضای صندوق اعتباری هنر، ثبت نام خواهند کرد و با توجه به این که از این پس خدمات صندوق صرفاً با هنرکارت ارائه خواهد شد، عدم تکمیل فرم ثبت نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان است و ارائه هرگونه خدمات منوط به تکمیل پرونده عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۰۱:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
صادق عزیزی جم
۱۳:۲۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
صادق عزیزی جم پیام برام نیومده لرستان
Iran (Islamic Republic of)
نازنین ناظریان
۰۱:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه من دیر متوجه شدم ..دور سوم ثبت نام هم هست؟
Iran (Islamic Republic of)
داربیدی
۱۵:۰۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
درود بر آقای سید زاده عزیز
واقعا مدیر دلسوزیه
خیلی پیگیر حل مشکلات هنرمندانه
خدا خیرش بده
Iran (Islamic Republic of)
راحله‌سادات‌‌شرقی‌میلانی
۱۵:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
واقعاخداخیرشان‌دهدحمایت‌ باعث‌شد مشکل‌مالیم‌حل‌بشه‌ و راحت‌ بتونم‌ لااقل‌ سالی‌ یک‌ کتاب‌به‌ چاپ‌ برسونم. خداعمربا عزت‌و طولانی‌نسببتان‌کند.