جابجایی ۹ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۹ میلیون تن کالا از ابتدای فروردین تا پایان شهریور از مازندران به سراسر کشور جابجا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۹ میلیون ۱۶۰ هزار و ۸۷۲ تن کالا از ابتدای فروردین تا پایان شهریور از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشت.

او به تعداد بارنامه‌های مصرفی اشاره کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های مصرفی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال ۶۷۰ هزارو ۴۴۹ فقره بود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص جابجایی کالا از بنادر استان به سایر نقاط کشور گفت: میزان جابجایی بار‌ها در بندر امیر اباد با تناژ یک میلیون و ۱۰۲ هزارو ۳۳۱ تن به تعداد ۴۵ هزار ۸۳۵ سفر، بندر فریدونکنار با تناژ ۱۲۰ هزار و ۸۲۰ تن به  تعداد ۸۸۴۹ سفرو بندر نوشهر  با تناژ ۳۷۴ هزارو ۳۱ تن و تعداد ۱۸۷۶۱ سفر بوده است.

او ادامه داد: عمده کالای جابجا شده از استان، شن و ماسه، جو، ذرت دامی، گازوِییل، سیمان کیسه ای، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان فله ای، بنزین معمولی، ام دی اف و گندم انسانی بوده است.

نجفی افزود: ۱۳۲ شرکت حمل ونقل و شعبات در مازندران فعال بوده و این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار